Що таке просування сайту?

З чого складається просування сайту? Як SEO фахівці компанії Фенікс роблять сайти прибутковими?

Категорія
Блог студії
Дата публікації
02.03.2015
Переглядів
27

У цій статті ми поділимося з Вами секретами SEO-фахівців компанії «Фенікс Індастрі», розповімо про те, як зробити сайт прибутковим. Для збільшення прибутковості або будь-конверсії сайту мають бути виконані дві основні умови. Перша умова: за необхідними запитами сайт повинен з'являтися на першій сторінці в Гугл і Яндексі. Друга умова: сайт повинен бути комфортним та інформативним для відвідувача. Потрібно виконати грамотно безліч маніпуляцій, щоб ці дві умови на 100% відповідали.

З чого починається просування сайту?

Будь-сайт, як пацієнт у лікарні, комплексно досліджується на технічні помилки, на відповідність вимогам пошукових систем, перевіряється наявність і унікальність всіх матеріалів сайту. Вивчаються зовнішні фактори, що впливають на хороші позиції сайту в пошукових системах, а саме посилання з інших сайтів, відгуки, згадки сайту в інтернеті, згадки сайту в соціальних мережах. Після конкретної постановки всіх існуючих проблем оптимізатор починає внутрішні роботи над сайтом.

З чого складається внутрішня оптимізація сайту?

У будь-якого сайту є лицьова і виворітна сторони. Лицьова, видима частина складається з елементів навігації, зображень, відео, текстової інформації, а також інших матеріалів і об'єктів. Одним словом, на видимій частині відображається шукана інформація для відвідувача: статті, товари з характеристиками й описом, відгуки про товари, контактні дані компанії та інша інформація, що цікавить відвідувача. Вся ця інформація повинна відображатися доступно й зрозуміло, так, щоб відвідувачеві захотілося залишитися на сайті для подальшого перегляду або прочитання інформації та поділитися посиланням на сайт з іншими людьми. Тобто завдання оптимізатора сайту полягає в оптимізації видимої частини сайту, щоб відвідувач безперешкодно й зручно отримав усю бажану інформацію сповна, а також зацікавився іншими корисними матеріалами на сайті. Хочемо зазначити, що подібна поведінка відвідувача на сайті явно показує пошуковим системам про особливу корисність і дає можливість займати провідні позиції в пошуку.

А що ж з виворітного частиною сайту? Дана частина, невидима для очей відвідувачів, називається html-розміткою та являє собою складну структуру різних мета-тегів, html-блоків і скриптів. Від того, наскільки буде грамотно виконана html-розмітка сайту, залежить його відображення та позиції в пошуку. Всі видимі елементи повинні бути правильно розміщені в html-розмітки, а також грамотно заповнені такі мета-теги, як title і description. Title — це мета-тег, в який розміщується заголовок сторінки й підбирається оптимізатором відповідно запитам відвідувачів. Цей заголовок буде відображатися в Гугл і Яндексі. З description подібна історія, тільки тут оптимізатор пише більш детальну привабливу інформацію, яка так само відповідає запитам людей. Текст у description буде відображатися під заголовком в Гугл і Яндексі.

Крім усього перерахованого, внутрішня оптимізація сайту включає:

  • роботу над збільшенням швидкості завантаження сайту;
  • правильну організацію перелінкування сторінок;
  • впровадження мікроданих в html-розмітку сайту для більш привабливого інформативного відображення в пошукових системах;
  • виявлення та чистку від повторюваних сторінок;
  • генерацію карти сайту sitemap.xml для надання пошуковим системам актуальних сторінок сайту;
  • та багато інших маніпуляції, що вимагають відповідних навичок і знань, якими володіють SEO-фахівці компанії «Фенікс Індастрі».

Правильна зовнішня оптимізація сайту

Після виконання трудомісткої роботи з внутрішньої оптимізації сайту SEO-фахівець переходить до другого, не менш складного етапу — зовнішньої оптимізації сайту. Хочемо звернути увагу на те, що на цьому етапі не проводиться закупівля посилань на біржах. Посилальна маса нарощується природним чином. Тобто проводяться маніпуляції, завдяки яким користувачі визначених необхідних сегментів інтернету визнають просувний сайт корисним і природним чином здійснюють обмін посиланнями. Закупівля посилань проводиться безпосередньо з авторитетних тематичних або загальнотематичних ресурсів у прес-релізах або в звичайних статтях з метою рекламування.

Інформація про сайт розміщується в адресних довідниках Гугл і Яндекса. За необхідності для сайту створюються групи в соціальних мережах. Згадки сайту на форумах, у блогах, в новинах — це все є зовнішньою оптимізацією сайту.

Скільки часу потрібно для перших результатів просування сайту?

З самого початку виконання всіх робіт з просування сайту до перших результатів може пройти чимало часу, а конкретніше — від 3 до 6 місяців. Наскільки швидко будуть позитивні результати, залежить у першу чергу від конкуренції. Але навіть при мінімальній конкуренції пошуковим системам потрібно проіндексувати сайт і зрозуміти ступінь корисності, щоб видати сайту певну позицію за певним запитом.

Для клієнтів, які хочуть швидкий результат, ми пропонуємо послуги контекстної реклами. Реклама в пошукових системах дає можливість моментально залучити на сайт потенційних відвідувачів, покупців. Фахівці з контекстної реклами в компанії «Фенікс Індастрі» грамотно налаштують рекламну кампанію для максимальної її ефективності.

Просування сайту — це складна робота, тож її повинні робити професіонали для гарантованого позитивного результату. Вже багато компаній оцінили високу позитивну результативність SEO-фахівців компанії «Фенікс Індастрі».

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення