Відвідувач починає знайомство з Вашим сайтом саме з доменного імені. Воно в якійсь мірі уособлює компанію, дає їй первісну характеристику, створює перше враження у потенційного клієнта. Тому до вибору домену при створенні сайту потрібно підійти з особливою відповідальністю. Фахівці «Фенікс Індастрі» сформували кілька простих порад, які допоможуть Вам підібрати найкраще ім'я та легше вийти в топ пошукових систем.
Унікальність
Ви уявляєте власний бренд, який не повинні плутати ні з чим подібним. Створюючи унікальне ім'я, Ви допомагаєте аудиторії запам'ятати ресурс. Намагайтеся уникати назв, співзвучних з більш розкрученими брендами. Шкоди від цього більше, ніж користі.
Простота й лаконічність
Забудьте про поєднання букв, які важко вимовляються, тире, нижнє підкреслення, цифри, інші нестандартні символи. Чим коротше й голосніше буде ім'я, тим легше воно запам'ятовується і тим краще ранжується пошуковими системами. Можна привести багато прикладів, коли до скорочень вдавалися навіть найбільші компанії: vkontakte-vk, yandex-ya і т. д.
Регіональність домену
Пошуковики віддають перевагу доменам першого порядку з закінченням «.ua», «.com». Звертайте увагу на регіональність. Якщо Ваш бізнес хоча б у перспективі буде розвиватися на всю Україну й за кордон, для розкрутки сайту на інших доменах постаратися. Машина автоматично підбирає видачу на призначені для користувача запити, виходячи з регіону.
Доменів другого порядку краще уникати. Але якщо Ви займаєтеся, наприклад, виготовленням вікон у Дніпропетровську і не плануєте розширення, ім'я okoshko.dp.ua цілком підійде.
Ототожнення імені з діяльністю компанії
Читаючи доменне ім'я, потенційний клієнт повинен відразу розуміти, чим займається компанія. Неясність у цьому питанні вводить людину в оману, може загальмувати не тільки просування сайту, але й розвиток бізнесу, адже користувачі інтернету просто не знайдуть Ваш ресурс.
Дозволити собі домен, що не розкриває суті бізнесу, можуть тільки великі компанії з великим рекламним бюджетом, як ті ж Google і Yandex, OLX і т. д. Починати розкрутку в інтернеті варто з простого й зрозумілого імені, що відображає суть Вашого бізнесу.
Використання ключового слова
Пошукові роботи вище ранжують сайти, в назві яких є ключові слова. Як найпростіший приклад можна навести ресурси з працевлаштування, що містять в імені слова job, work. Використання ключа допомагає користувачеві краще запам'ятати сайт, а оптимізаторам — швидше вивести його в топ видачі пошукових систем.
Якщо зібрати всю викладену інформацію воєдино, то доменне ім'я має бути простим, лаконічним, відображати суть діяльності Вашої компанії, містити ключове слово, легко запам'ятовуватися і мати прив'язку до регіону, бажано в першому порядку доменів (.ua). Перевірити, які назви доступні, завжди можна через сервіс whois від будь-якого реєстратора.