Як провести аналіз конкурентів

Дата публікації
30.04.2021
Рубрика
Переглядів
1208

Велика кількість підприємців впевнені в своєму бізнесі і продукті. Вони думають, що конкуренти їм не перешкода, поки не зіткнуться з падінням продажів в зв'язку з переходом клієнтів до інших фірм. Тому як би ви не оцінювали свою компанію, важливо постійно моніторити діяльність конкурентів. Це допоможе швидко реагувати на будь-які їхні дії та вдосконалювати власну компанію.

Аналіз конкурентів дає багато переваг у розвитку бізнесу. Ви побачите власні помилки, які необхідно виправити або ж недоліки конкуруючих фірм, які ви зможете обійти. Оцінюючи інших, зможете зробити свою компанію краще і залучити більше клієнтів.

Хто ваш конкурент?

Конкуренти є у кожної компанії - це факт. Тепер їх треба правильно визначити, щоб знати «ворога в обличчя».

Нерідко моніторинг конкурентів не приносить користі. Це може відбуватися через неправильне розуміння того, хто саме є вашим конкурентом. В результаті ви просто втратите час, а можливо і гроші. Щоб у вас не виникло таких проблем, варто уважно виконати порівняння конкурентів, зрозуміти, кому з них віддають перевагу клієнти. Спочатку визначаєте для себе цільову аудиторію, після чого дивіться, які фірми та на підставі чого вони вибирають.

Відразу відзначимо, вам належить битися за один ринок з великою кількістю суперників. Ваше завдання залучити більше клієнтів ніж інші. Для цього акцент потрібно ставити на поліпшених сервісах, унікальних торгових пропозиціях і т.д., тим самим заробляючи лояльність людей.

Дослідження конкурентів в маркетингу дозволяє визначити всі ці факти, вивчити джерела трафіку, можливості його збільшення. Знаючи всі нюанси, ви легко обійде своїх суперників і отримаєте ще більше покупців.

Аналіз конкурентів в мережі

Практично всі напрямки сучасного бізнесу присутні в інтернеті - починаючи від кафе і закінчуючи магазинами. Тому аналіз сайту конкурентів стає необхідною і постійним завданням. При цьому в вивчення ресурсу входить кожна деталь: дизайн, подача інформації, цінова політика і знижки, умови співпраці і так далі.

При цьому не варто обнадіювати себе тим, що ви все знаєте. Поки ви думаєте - інші роблять. Тому перш ніж ми розповімо вам про всі нюанси, необхідно ознайомитися з деякими поняттями.

Об'єкт вивчення - це те, кого ми будемо аналізувати. Метод вивчення - як ми це будемо робити. Завдяки правильно розробленої стратегії маркетингу ви досягнете максимального успіху.

Роль ключових слів

Багато хто з нас стикався з пошуком сайтів. Ми вводимо в пошуковик певний набір слів або словосполучень і знаходимо потрібну нам інформацію. Найчастіше користувачі переходять на найперші за списком посилання. Тому важливо потрапити на перші позиції. Для цього вам допоможуть слова-ключі.

Аналіз ключових слів конкурента - це ефективний спосіб, що дозволяє дізнатися:

  • які ключові слова дають можливість збільшити трафік;
  • яким завданням в SEO необхідно приділити більше уваги;
  • наскільки складно буде обійти суперників.

Таким чином, ви визначите сильні і слабкі сторони конкуруючих фірм. Завдяки цьому методу ви зможете поліпшити свій контент, підвищити свої позиції в пошуку.

Один з найпростіших способів знайти конкурентів - ввести в пошукову систему власні ключові слова та перші в списку сайти будуть суперниками. Але це не спрацює, якщо ваш бізнес тільки починає розвиватися. В такому випадку треба орієнтуватися на такі ж невеликі компанії.

Щоб прискорити процес обробки інформації, можна використовувати спеціальні сервіси для аналізу конкурентів.

Етапи аналізу ключових слів:

  • пошук конкурентів;
  • вивчення ключів на їх сайтах;
  • висновки з аналізу конкурентів, що дозволяють поліпшити сайт.

Аналіз відвідуваності конкурентів

Аналіз трафіку конкурента дасть інформацію про кількість відвідувачів ресурсу. Складніше буде дізнатися, яким чином вони приходять. Завдання цього аналізу - визначення сторінок сайту суперників, які залучають більшу кількість трафіку з пошукової системи. Завдяки цій інформації ви зможете проаналізувати, в яких ситуаціях ви втрачаєте користувачів і що зробити, щоб поліпшити показники відвідуваності.

Аналіз конкурентів в інтернет маркетингу є одним з найбільш важливих інструментів в просуванні. Спираючись як на успішний досвід, так і на помилки аналогічних компаній, ви зможете створити свій ідеальний бізнес, який обов'язково стане ще більш ефективним і привабливим для клієнтів. Якщо ви будете дотримуватися всіх цих принципів, то вас чекає успіх.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: