Як використовувати Google Trends для просування сайту

Як використовувати Google Trends для просування сайту

Категорія
Cтатті
Дата публікації
13.09.2013
Переглядів
47

Google Trends — один з найбільш універсальних інструментів для просування сайтів. 

Робота з Google Тренд

Працюючи з пошуком за популярними запитами Google, Ви можете встановити 4 змінних параметра для пошуку:

  1. Пошук по Інтернету: Пошук по інтернету - Пошук по картинках - Пошук по новинах - Пошук по товарам - Пошук YouTube.
  2. По всьому світу: можливість вибору будь-якої країни для пошуку.
  3. 2004 - даний час: за 7 днів - за 30 днів - за 90 днів - за 12 місяців - Виберіть рік (можна шукати запити за будь-який рік, починаючи від 2004 року).
  4. Всі категорії: Мистецтво та розваги - Авто і мото - Краса і фітнес - Книги та література - Бізнес і промисловість - Комп'ютери та електроніка - Фінанси - Їжа і напої - Ігри.

Одночасно Ви можете порівняти до п'яти умов або груп пошуку, до 25 пошукових запитів у кожній групі.

Наприклад:

  • Ручка + олівець + папір (група 1).
  • Степлер + скотч + ноутбук + лінійка (група 2).
  • Ластик + папір + скріпка (група 3).

Використовуючи знак «+» між умовами пошуку, Ви повідомляєте Гугл, що ви хочете включити в пошук ручку або олівець і папір.

"Цифри на графіку відображають, скільки запитів було за певний період по відношенню до загальної кількості пошукових запитів у Google протягом більш тривалого часу (на малюнку — 12 місяців). Вони не показують абсолютну кількість запитів, так як дані перетворені й представлені за шкалою від 0 до 100. Кожна точка на графіку ділиться на найвищу точку (100), коли немає достатньо даних з того чи іншого періоду, показується 0.

"Джерело: support.google.com.

Розглянемо нижче, як можна дані з Google Trends використовувати для просування сайту в пошуковій системі Google.

Аналіз ключових фраз

Так як Google Trends не відображає реальні цифри пошуку, найкраще даний інструмент аналізу використовувати спільно з Планувальником ключових слів. Гугл тренд показує відносний рівень інтересу за тією чи іншою ключовою фразою протягом тривалого проміжку часу. Він також дозволяє порівняти рівень інтересу серед потенційних цільових запитів.

Розглянемо на прикладі. Припустимо, Ви продаєте запчастини для автомобілів. Визначимо, в який період спостерігається на них максимальний попит, які цільові ключові фрази дадуть більше трафіку: «автозапчастини» або «запчастини на авто». Регіон вибираємо — Україна, період — останні 12 місяців.

З графіка видно, що запит «автозапчастини» набагато популярніший запиту «запчастини на авто».

Гео-таргетинг

Давайте визначимо, в яких регіонах України наші запити найбільш популярні.

З малюнка видно, що найбільшою популярністю запит «автозапчастини» користується в Києві, АР Крим та Запорізької області. Також досить високий попит у Дніпропетровській, Харківській, Донецькій, Одеській і Львівській областях.

Деталізація за містами показує, що Запоріжжя є безумовним лідером за даним запитом.

Для просування по регіонах ці дані безцінні.

Формування контенту на сайті

Топ запитів — це найкращий ресурс для розробки ідей щодо написання контенту для людей на теми, найбільш для них цікаві.

Вибираємо категорію інтересів «Автотранспортні засоби», дивимося на топ запитів за даною тематикою та переходимо на будь-якого виробника. Наприклад, BMW. Потім вибираємо в правій колонці вкладку «В тренді».

З картинки можна зробити висновок, що пост у блозі або стаття на тему BMW X5 2013 року або BMW 4 будуть найбільш цікавими читачам.

Відсотки показують, наскільки зріс інтерес користувачів до цього запиту.

Посилання на сайт

Після того, як Ви на своєму сайті розмістите унікальну статтю на тему, найбільш цікаву читачам, можете очікувати, що на Ваш сайт з'являться природні посилання з інших сайтів.

Якщо Ви до цих пір не пробували застосовувати Google Trends для просування Вашого сайту, рекомендуємо спробувати прямо зараз!

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення