Як оптимізувати сторінку Google Мій бізнес

Дата публікації
04.12.2015
Рубрика
Переглядів
31678

Представник Гугл Rahul J поділився інформацією, як слід оптимізувати сторінку «Мій бізнес».

Видимість сторінки компанії залежить від наступних факторів:

  • Релевантність: наскільки релевантна категорія або сторінка компанії пошуковій фразі, яку вводить користувач.
  • Популярність: наскільки сторінка відвідувана, як представлений бізнес онлайн.
  • Відстань: наскільки близько розташоване підприємство від користувача, який вводить запит.
  • Історія пошуку: скільки разів була корисною дана сторінка за всю історію пошуку, виходячи з релевантності, популярності й відстані.

На підставі цих даних для оптимізації сторінки й поліпшення її позиції у видачі Rahul J рекомендує зробити наступне:

1. Виберіть коректну категорію.

Категорії грають важливу роль в ранжуванні сторінки. Необхідно переконатися, що обрана категорія найбільш точно відображає діяльність Вашої компанії. Правильно обрана категорія допомагає Вам отримувати на свою сторінку виключно цільові відвідування. Ви можете використовувати більше 1-ї категорії для отримання цільової аудиторії.

2. Поділіться розташуванням Вашої компанії та сторінкою з Вашими клієнтами. Це допоможе їм знайти Вашу сторінку без будь-яких труднощів. Це також допоможе в поліпшенні показника «Історія пошуку» й популярності Вашої компанії.

Є 2 способи поділитися місцем розташування компанії:

  • На сторінці Вашого облікового запису «Мій Бізнес» (business.google.com) клікніть на посилання «Показати місцезнаходження» та скористайтеся посиланням в адресному рядку.
  • Знайдіть Вашу бізнес-сторінку, використовуючи назву й адресу Вашої компанії >> Натисніть на кнопку Поділитися >> Скористайтеся посиланням, щоб поділитися зі своїми клієнтами.

3. Задоволені клієнти — кращий засіб піару компанії. Попросіть своїх клієнтів поділитися своїм досвідом. Відгуки — це чудовий спосіб подивитися на свій бізнес з точки зору кого-небудь ще. Відгуки допоможуть іншим користувачам зробити свій вибір на користь Вашої компанії, переконавшись у Вашій компетентності.

4. Діліться чимось новим. Люди зазвичай частіше відвідують сторінки компаній, які постійно оновлюються та на яких з'являється щось нове. Публікуйте цікаву інформацію всіма доступними способами (відео, тексти, фотографії, посилання, події, опитування).

5. Діліться фотографіями зі своїми клієнтами. Ви можете завантажувати фотографії, пов'язані з Вашим бізнесом, на свою бізнес-сторінку. Кроки: Зайдіть на business.google.com >> Натисніть на «Управління розташуванням» >> Натисніть   на        вкладку    «Фото».

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: