Минулого тижня в одній зі спільнот соцмережі Google+ підняли одне цікаве питання: як сильно впливає Title на ранжування в пошуковій системі Google.
У дискусії взяв участь представник Google Джон Мюллер. Він оголосив, що тег title на сторінці не такий критичний для ранжування, як контент на цій же сторінці. Коротше кажучи, він пояснив, що Гугл може ранжувати сторінку з відсутнім тегом «тайтл», але відсутній контент на сторінці дуже ускладнює ранжування даної сторінки пошуковою системою.
Як відомо більшості сеошників, контент критичний для пошукача Google, щоб повідомити йому, про що сторінка. Однак тег «тайтл» часто допомагає закріпити за сторінкою ключові слова, за якими вона повинна ранжуватися.
Нижче наведено уривок з дискусії:
Джон Мюллер:
Ми використовуємо Title для ранжування, але це не сама критична частина сторінки. Тому не варто його заповнювати ключовими словами в надії, що він є найважливішим фактором ранжування. Взагалі ми намагаємося розпізнати, заспамлений Тайтл ключовими словами чи ні, так як заспамленість Тайтл погано відбивається на юзабіліті сторінки пошукової видачі для її користувачів, якщо вони дивляться на Title, щоб зрозуміти, про що йде мова на цих сторінках, а бачать у заголовках лише безладні набори ключових слів, які їм насправді нічим не допомагають.
Даніель Пікен: Ви сказали, що наявність Title — не критично. Що тоді грає вирішальну роль на сторінці, на Вашу думку?
Джон Мюллер:
Більше впливає зміст (контент) самої сторінки.