Тег Title - не критичний сигнал для ранжирування в Google

Дата публікації
22.01.2016
Рубрика
Переглядів
49243

Минулого тижня в одній зі спільнот соцмережі Google+ підняли одне цікаве питання: як сильно впливає Title на ранжування в пошуковій системі Google.

У дискусії взяв участь представник Google Джон Мюллер. Він оголосив, що тег title на сторінці не такий критичний для ранжування, як контент на цій же сторінці. Коротше кажучи, він пояснив, що Гугл може ранжувати сторінку з відсутнім тегом «тайтл», але відсутній контент на сторінці дуже ускладнює ранжування даної сторінки пошуковою системою.

Як відомо більшості сеошників, контент критичний для пошукача Google, щоб повідомити йому, про що сторінка. Однак тег «тайтл» часто допомагає закріпити за сторінкою ключові слова, за якими вона повинна ранжуватися.

Нижче наведено уривок з дискусії:

Джон Мюллер:

Ми використовуємо Title для ранжування, але це не сама критична частина сторінки. Тому не варто його заповнювати ключовими словами в надії, що він є найважливішим фактором ранжування. Взагалі ми намагаємося розпізнати, заспамлений Тайтл ключовими словами чи ні, так як заспамленість Тайтл погано відбивається на юзабіліті сторінки пошукової видачі для її користувачів, якщо вони дивляться на Title, щоб зрозуміти, про що йде мова на цих сторінках, а бачать у заголовках лише безладні набори ключових слів, які їм насправді нічим не допомагають.

Даніель Пікен: Ви сказали, що наявність Title — не критично. Що тоді грає вирішальну роль на сторінці, на Вашу думку?

Джон Мюллер:

Більше впливає зміст (контент) самої сторінки.

Джерело

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: