ABOUT PROJECT
Сергій
Керівник проекту
Про проект

Компанія Dniprobud звернулися до нас зі звичайним запитом на seo-просування свого сайту в 2019 році. Клієнт перевіряв до 10 пошукових запитів, за якими їх сайт знаходився в середньому на 5-6 місцях. Органічний трафік не перевищував 1000 відвідин в місяць. Основні регіони роботи компанії - Київ (сайт зовсім не був представлений) і Дніпро.

Сайт був реалізований на Wordpress і мав багато проблем, найголовніша - низька конверсія, в першу чергу через неякісну реалізації самого сайту. У доповненні до всього, він був зламаний з метою розповсюдження посилань, через одне з встановлених додатків.

Що ми зробили?

Показали швидкий результат. Ми зайняли ТОП-1 з усіма додатковими клієнта запиту всього за 1 місяць завдяки проведенню внутрішньої оптимізації. Далі ми зіткнулися з безліччю проблем платформи WP і прийняли рішення переробити сайт на framework.

На етапі зборі семантики ми відразу зрозуміли, що 70-80% трафіку сайту в даній тематиці формує група запитів "проекти будинків", тому розробці та оптимізації даного розділу вже на новому сайті, ми приділили особливу увагу

Клієнт скористався послугою "SEO-супровід на етапі розробки сайту", що дозволило реалізувати максимально продуманий сайт під цілі і завдання нашого замовника. Даний підхід до розробки сайту, позбавив клієнта від аудитів, рекомендацій, переробок і інших стандартних сюрпризів. Було виконано переїзд на нову CMS.

З цим проектом, ми працюємо на протязі 15 місяців, завдяки правильно розробленої стратегії за комплексом внутрішніх робіт і зовнішньої оптимізації сайту, ми досягли значних результатів: вийшли в ТОП-3 по основній масі самих кокурентних запитів, збільшили трафік з SEO майже в 10 разів, зайняли високі позиції в Києві, як підсумок істотно збільшили кількість заявок на будівництво, що призвело до перевиконання плану компанії на 2020 рік, більш в 2,5 рази.

RESULTS

Результати

у 9 разів
Зростання органічної трафіку за 15 місяців

Завдяки аналізу семантичного ядра, ми правильно виявили за рахунок яких груп запитів проект може масштабувати трафік. Під нашим керівництвом, на новому сайті були правильно розроблені потрібні розділи і закладений весь необхідний функціонал для подальшої SEO-оптимізації. Подальші щомісячні роботи по внутрішній оптимізації проекту і довідкова стратегія забезпечили результат, який ми бачимо на сьогоднішній день.

у 4 рази
зростання кол. цільових заявок

Роботи по SEO завжди були тісно пов'язані з UX / UI. Поглиблення в бізнес процеси замовника, дозволило внести такі зміни на сайті, які дозволили істотно підвищити його конверсію.

200+ фраз
в ТОП-10

Для ніші будівництва приватних будинків, 200 пошукових запитів в ТОП-10 - це хороший результат. Запити мають високий попит і конкуренцією. Не варто забувати, що по одному і тому ж запиту, сайт однаково добре ранжируется і в Дніпрі і в Києві.

В результаті комплексного підходу до просування проекту, нам вдалося істотно розширити семантику проекту і охопити досить велику кількість запитів.

POSITIONS
Ключові позиції
Пошуковий запит Попит на місяць Позиція
проекты домов 14000 2
проект дома 6500 2
проекты одноэтажных домов 1400 6
проекты частных домов 1200 2
проекты домов с мансардой 1100 10
готовые проекты домов 450 2
проекты коттеджей 400 4
строительство домов под ключ 400 1
строительство домов днепр 350 1
купить проект дома 150 3
проект частного дома 150 3
строительство коттеджей 150 3
готовый проект дома 70 1
строительство гостиниц 60 1

 

IMPLEMENTATION

Зростання пошукового трафіку на 800% за 15 місяців

 

Ми зробили для отримання результату:

  • дали клієнтові швидкий результат на старому сайті Wordpress, вийшли в ТОП-1 за основними запитами по м. Дніпро
  • провели аналіз конкурентів
  • виявили точки зростання проекту і зробили упор на їх опрацювання
  • почали розробку нового сайту і паралельно підтримували старий
  • повністю контролювали весь процес розробки
  • перенесли новий сайт на домен (переїзд між CMS системами)
  • виконали внутрішню оптимізацію проекту
  • приступили до впровадження посилальної стратегії
  • щомісяця проводили роботи по поліпшенню конверсії

Попереду ще багато роботи і великі плани ...

Зростання ключових показників

 

На графіку можна побачити динаміку по трафіку і кількості ключових слів в ТОП-10 і ТОП-3 за останні 12 місяців з дати публікації цього кейса (10 Ноября 2020 року).

Зростання кількість ключових слів прямо супроводжується зростанням трафіку. На перших етапах просування сайту, в ТОП виходять переважно низько-і середньочастотні ключові слова, їх багато, але вони не сильно впливають на трафік, зате як правило характерезуются вищою конверсією.

Якщо дивитися на синій графік з трафіком, видно різке зростання, приблизно через 12 місяців з моменту початку робіт - високочастотні запити вийшли в ТОП-3, до цього вони вже перебували в ТОП-10.

CTR для сайту на першій позиції становить близько 40%, в той час як для десятого місяця вже менше 5%.

FEEDBACK
Хочете стати лідером у своїй ніші?

Звертайтеся в перевірене SEO-агентство за результатом, а не за обіцянками!

Поля з * є обов'язковими для заповнення
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: