Розробка WFM-системи для ведення облікової діяльності на виробничих підприємствах Розробка WFM-системи для ведення облікової діяльності на виробничих підприємствах
Проект

Розробка WFM-системи для ведення облікової діяльності на виробничих підприємствах

Види робіт
Кастомна розробка проекту
ABOUT PROJECT
Завдання

Розробити промислову WFM систему для ведення облікової діяльності на виробничих підприємствах. Основне завдання під час реалізації проекту полягала у реалізації 4-х рівневого доступу до системи. Таким чином, на виході вдалося реалізувати продукт, що виконує необхідний обсяг функцій, що об'єднує в собі облік виконаних робіт, облік співробітників, облік зарплат, видачу/закриття перепусток тощо.

Implementation
Адміністратор системи

Адміністратор – найвищий рівень доступу в системі MonitorWork. Користувач має можливість вести облік вагонів, отримувати звіти щодо юридичних осіб, здійснювати діяльність з прийому/звільнення співробітників, здійснювати облік видачі заробітних плат, а також видачі зарплат/авансів.

Облік заробітних плат

Облік заробітних плат у системі деталізований як за переліком співробітників, так і за кожним окремим працівником. Адміністратор може дізнатися із системи посаду співробітника, кількість відпрацьованих годин, обчислити кількість позаурочних змін, а також перевірити нарахування/штрафи за необхідний період. Окремо відомість із зарплат можна вивантажити в excel-документ.

Звітність

Звіти з юридичних осіб дозволяють адміністратору контролювати виконання робіт з виробничих ділянок. Користувач може дізнатися про склад бригади, обсяги виконаних робіт, статус співробітника на ділянці тощо. Таким чином адміністратор із системи отримує повне уявлення про стан справ на провадженні.

Кадровик

З рівнем доступу "Кадровик" користувач має можливість вести облікову діяльність по співробітникам підприємства. Є можливість видати постійну/тимчасову перепустку, звільнити співробітника або заповнити нову анкету, призначати проведення вступного інструктажу і т.д.

Обліковець

Рівень доступу “Обліковець” передбачає можливість заповнення зведених таблиць по виконаним роботам для підприємства, і навіть контролювати статуси завдань, які було внесено до системи раніше і перебувають у стадії реалізації

OVERVIEW
Короткий огляд проекту

Виконаний проект повністю вирішує поставлене клієнтом завдання та коректно працює на будь-якому типі пристроїв. Перегляньте рівень адаптивності сайту або перейдіть до перегляду повноцінної версії за посиланням нижче.

Хочу схожий проект Дивитися проект
Desktop
Get in touch
Є ідея для проекту?
Напишіть нам
Если у вас есть идея для собственного проекта и вы хотите реализовать ее с нами, оставьте заявку и мы свяжемся с вами для обсуждения деталей.
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: