Вже більше 3-х років, ми щомісяця, працюємо над отриманням цільових заявок в бізнес нашого клієнта. Для оптимізації реклами ми щомісяця беремо зворотний зв'язок у відділу продажів з їх CRM, використовуємо аналітику дзвінків від Ringostat.
Неоліт - входить в ТОП-5 логістичних компаній України. Найбільші партнери: DTEK, Interpipe, Укроборонпром, Coca Cola, Varus і багато інших.
Завдання від замовника - залучення клієнтів в сегменті B2B на міжнародні, негабаритні, залізничні та інші схожі типи перевезень.
Основна складність проекту полягала завжди в тому, що нашому замовнику не цікаві дрібні замовлення, локальні перевезення і домашні переїзди. Тому ми орієнтувалися тільки на пошукові запити, які не мали подвійного підтексту.
Коротко про фактори успіху: рекомендації по сайту для зростання конверсії, грамотна структура аккаунта, релевантні ключові слова, робота з мінус-словами, оптимізація аккаунта на основі конверсій, аналітика телефонних дзвінків і аналіз якості лидов.
До того як ми почали працювати, компанія Neolit отримувала дзвінки від клієнтів з проханням перевезти холодильник або допомогти з переїздом по місту. Витрачати рекламний бюджет на таких клієнтів не має сенсу, реклама не окупилася.
Після розробки нової стратегії інвестиції в рекламу повністю окупилися. Варто також відзначити, що нові клієнти найчастіше стають постійними.
Після проведених робіт. Кошти витрачалися тільки на тих клієнтів - яких хотів отримати замовник. З реклами почали надходити безпосередньо дзвінки від власників вантажу з проханням виконати великі автоперевезення за міжнародними напрямками. У тиждень більше 10 таких клієнтів. Також з'явилися замовлення по морським, залізничним та авіа перевезеннях.
У такій сфері як "Логістика". це вважається дуже непоганим показником. Часто власники помилково вважають, що покази у верхній частині сторінки = більше клієнтів = більше продажів.
На практиці це далеко не завжди так і в 90% випадків обертається марною тратою бюджету. Так як конкуренція вкрай висока і деколи ціна за клік в перевезеннях може досягати до 200 гривень. Ціна в 12 гривень дозволяє витрачати денний бюджет максимально раціонально і отримувати більше кліків і клієнтів при такому ж бюджеті як у конкурентів.
Залишайте заявку і отримали персональний план розвитку сайту за допомогою контекстної реклами.