ABOUT PROJECT
Константин
Керівник проекту
Про проект

Вже більше 3-х років, ми щомісяця, працюємо над отриманням цільових заявок в бізнес нашого клієнта. Для оптимізації реклами ми щомісяця беремо зворотний зв'язок у відділу продажів з їх CRM, використовуємо аналітику дзвінків від Ringostat.

Неоліт - входить в ТОП-5 логістичних компаній України. Найбільші партнери: DTEK, Interpipe, Укроборонпром, Coca Cola, Varus і багато інших.

Завдання від замовника - залучення клієнтів в сегменті B2B на міжнародні, негабаритні, залізничні та інші схожі типи перевезень.

Основна складність проекту полягала завжди в тому, що нашому замовнику не цікаві дрібні замовлення, локальні перевезення і домашні переїзди. Тому ми орієнтувалися тільки на пошукові запити, які не мали подвійного підтексту.

Коротко про фактори успіху: рекомендації по сайту для зростання конверсії, грамотна структура аккаунта, релевантні ключові слова, робота з мінус-словами, оптимізація аккаунта на основі конверсій, аналітика телефонних дзвінків і аналіз якості лидов.

RESULTS

Результати

247 грн.
Вартість звернення

До того як ми почали працювати, компанія Neolit отримувала дзвінки від клієнтів з проханням перевезти холодильник або допомогти з переїздом по місту. Витрачати рекламний бюджет на таких клієнтів не має сенсу, реклама не окупилася.

Після розробки нової стратегії інвестиції в рекламу повністю окупилися. Варто також відзначити, що нові клієнти найчастіше стають постійними.

70-90 Звернень
кожен місяць

Після проведених робіт. Кошти витрачалися тільки на тих клієнтів - яких хотів отримати замовник. З реклами почали надходити безпосередньо дзвінки від власників вантажу з проханням виконати великі автоперевезення за міжнародними напрямками. У тиждень більше 10 таких клієнтів. Також з'явилися замовлення по морським, залізничним та авіа перевезеннях.

12 грн.
ср. ціна за клік

У такій сфері як "Логістика". це вважається дуже непоганим показником. Часто власники помилково вважають, що покази у верхній частині сторінки = більше клієнтів = більше продажів.

На практиці це далеко не завжди так і в 90% випадків обертається марною тратою бюджету. Так як конкуренція вкрай висока і деколи ціна за клік в перевезеннях може досягати до 200 гривень. Ціна в 12 гривень дозволяє витрачати денний бюджет максимально раціонально і отримувати більше кліків і клієнтів при такому ж бюджеті як у конкурентів.

GET IN TOUCH
Бажаєте ефективну рекламу?

Залишайте заявку і отримали персональний план розвитку сайту за допомогою контекстної реклами.

Поля з * є обов'язковими для заповнення
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: