Зростання конверсії на 350% це не багато? Ні, якщо старий сайт нашого замовника був дуже сумним, незручним, повільним і всього з однією формою зворотного зв'язку.
На старому сайті, вся продукція була представлена у вигляді фото-галерєї, без окремих карток товарів, без описів і характеристик, без цін і можливості оформити замовлення. Роботи попереднього підрядника по SEO-просуванню і контекстній рекламі не давали бажаних результатів.
Було очевидно, що почати варто з повної переробки сайту. На старті ми розуміли, що SEO буде основним каналом трафіку і отримання заявок, тому одним з найважливіших етапів робіт було SEO-супровід, на якому закладалася масштабируемая структура проекту і весь необхідний функціонал для подальшого просування.
Розробка сайту була закінчена ще в 2018 році, з того часу органічний трафік виріс більш ніж в 20 разів. На сьогоднішній день, ми розумінням, що для подальшого розвитку проекту його необхідно істотно доопрацювати, освіжити дизайн і зробити сайт ще більш зручним.
Істотне зростання даного показника в першу чергу обумовлений сумним станом проекту на старті робіт. Старий сайт замовника не давав користувача повної інформації по продукції, не давав простих зрозумілих способів оформлення замовлення.
Нові картки продукції дають користувачам максимум необхідної інформації для прийняття рішення про співпрацю і відправці заявки.
Замовнику стали приходити оптові замовлення, в тому числі з країн СНД.
Завдяки використанню соверменних на 2018 рік методик back-end і front-end розробки, оптимізації проекту по швидкості, протягом перших 2-3 місяців після запуску оновленого сайту, ми зафіксували зростання позицій по вже раніше просуваються ключовими словами.
Сторінки каменю і продукції відображалися у вигляді фото-галереї, звичайно добре, що клієнт міг бачити приклади робіт компанії, але у людини крім фото, немає ніякої інформації про камені, варіантах виконання, характеристиках, терміни, вартість і т.д.
На дані сторінки у замовника була запущена контекстна реклама і ми бачили, що сайт не приносить ні заявок, ні дзвінків.
Сайт був зроблений на Wordpress за мінімально можливий бюджет, як підсумок:
Основним досить простим рішенням стала реалізація окремих карток продукції, в які вже були приміщення все фото від клієнта, основні характеристики, переваги виробів, форма швидкої заявки і основна форма для отримання ціни товару.
Таким же чином були створені окремі сторінки по кожному виду граніту, мармуру та інших каменів.
При розробці сайту було закладено весь необхідний функціонал для дальшейнего масштабування проекту, за весь час роботи, кількість сторінок було суттєво збільшено, що дозволяє проекту набирати більшу вагу і Розширюючі семантичне ядро.
Залиште заявку, щоб отримати індивідуальну пропозицію щодо підвищення конверсії вашого сайту.