ABOUT PROJECT
СЕРГІЙ
Керівник проекту
Про проект

Яким би класним ні дизайн і функціонал сайту, потрібно розуміти, що через 3-4 роки він застаріє. Коли ви працюєте з лідером в тематиці, вам не потрібно чекати коли "припече", а працювати на випередження ринку, тим самим роблячи відрив від конкурентів ще більш істотним.

З компанією Neolit ​​ми співпрацюємо вже понад 6 років. У 2018 році був виконаний перший повний редизайн, переїзд на домен в зоні .ua, повна зміна структури проекту, за рахунок чого сайт активно розвивався по позиціях, трафіку і заявками.

Коли довго працюєш з проектом, все більше заглиблюється в бізнес-процеси компанії, краще розумієш що необхідно проекту, з часом змінюється уявлення, як повинен виглядати сайт, які питання закривати і т.д.

У 2021 році спільно з замовником ми прийшли до висновку, що необхідно виконати чергове оновлення дизайну згідно з останніми трендами, зробити проект ще більш простим і зрозумілим для користувачів.

Ніхто просто так не виділить бюджет на красиві картинки, тому ми відразу домовилися з замовником, що після виконаних робіт, конверсія сайту обов'язково виросте, що в підсумку і вийшло.

RESULTS

Основні показники

на 55 %
збільшилася конверсія

Ми більше 5 років працюємо з багатьма компаніями в тематиці вантажоперевезень по SEO-просуванню і контекстній рекламі, зробили 10 сайтів, тому добре розумінням, що потрібно проекту для максимальної конвертації трафіку в заявки.

Реалізувавши для проекту накопичені за довгі роки знання в цій тематиці нам вдалося досягти приголомшливих результатів в найкоротші терміни. Після виливання дизайну, зростання конверсії сайту стався в перший же місяць.

IMPLEMENTATION

Впровадження

Було

З моменту останнього редизайну проекту пройшло більше 3-х років і у нашої команди сформувалося краще розуміння всіх особливостей проекту, за допомогою різних інструментів аналітики, ми зрозуміли, що на сайті є слабкі місця, де ми втрачаємо користувачів і недоотримуємо заявки.

Проект постійно розвивався, з'являвся новий функціонал, який доводилося впихати в існуючий дизайн, що в цілому з часом погіршувало зовнішній вигляд сайту.

Мобільна версія була особливо слабкою, не зовсім зручне меню для навігації по сайту, відвідувачі бачили багато функціоналу, який їм просто не потрібен для здійснення цільового дії. Форми на посадочних сторінках розташовувалися на 1-2 екрану нижче, ніж це потрібно. Чи не був зроблений акцент на швидкий зв'язок за коштами телефонного дзвінка.

Стало

Для тематики вантажоперевезень найголовнішим є оперативність. Послуга перевезення вантажів досить зрозуміла, користувачам потрібна можливість швидкого зв'язку з компанією для якнайшвидшого прорахунку заявки.

Перший екран кожної посадочної сторінки, містить основну інформацію за послугою і максимально просту форму зв'язку, яка дає найбільшу кількість заявок, з усіх форм на сайті.

Більше 50% трафіку конвертується в дзвінки, для розуміння повної картини ми виконали налаштування аналітики дзвінків Ringostat.

Також частка мобільного трафіку вже перевищує 80%, знаючи це і те, що найбільше людей дзвонять, ми максимально багато часу приділили мобільної версії.

GET IN TOUCH
Хочете збільшити конверсію сайту?

Залиште заявку і ми підготуємо індивідуальний план підвищення конверсії для вашого проекту.

Поля з * є обов'язковими для заповнення
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: