Звичайний ремаркетинг показує відвідувачам сайту загальну брендову рекламу. А ось динамічний - конкретно ті товари, які користувач переглядав. Тому динамічний ремаркетинг працює ефективніше звичайного тому він більше відповідає запитам і інтересам покупців.
Релевантність. Дозволить повернути відвідувачів сайту саме на ті товари, якими вони цікавилися, тим самим підвищуючи ймовірність конверсії.
Низька вартість. У порівнянні зі звичайною пошукової рекламою, динамічний ремаркетинг трохи дешевше (в середньому від 20%). Це дозволяє, за відносно невеликі гроші, залучати на сайт більший обсяг якісного трафіку, що корисно як зовсім новим проектам, так і більш віковим.
Широка настройка. За допомогою аудиторій можна зорієнтувати оголошення на різні групи аж до дуже конкретних сегментів, наприклад: всі відвідувачі, кинутий кошик, відвідувачі певних категорій сайту або зацікавлені конкретними брендами і ін.