Налаштування товарної реклами Google Shopping

Товарна реклама — один з найефективніших способів для продажу товарів у інтернеті за умови чітко сформованого попиту. Під час пошуку користувачі відразу можуть бачити оголошення з вашим товаром, його зображенням і ціною.

Вартість:
від 7500 грн
Терміни:
від 10 днів
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
how it works

Принцип роботи Google Shopping

Товарна реклама вона ж торгова, Google Shopping, Гугл Мерчант або Гугл Покупки - це все назва одного інструмента.

При пошуковому запиту користувача "купити iphone 11 pro", ви можете побачити рекламу відразу під рядком пошуку або ж справа (на комп'ютерах і ноутбуках). В даному виді реклами користувач відразу бачить: фото товару, його назва, ціну та ресселлера.

Цей вид реклами налаштовується в спеціальному кабінеті Google Ads. Для успішного запуску потрібно виконати кілька кроків для яких буде потрібно залучення фахівців.

Вам обов'язково потрібен фид з вивантаженням даних про всі товари, який надалі завантажується в Google Merchant Center і налаштовується. На сайті обов'язково повинна бути можливість оплатити товар карткою і доставка кур'єром. Крім цього повинна бути зафіксована інформація щодо умов повернення товару, його гарантії та договір публічної оферти.

advantages

Очевидні переваги товарної реклами:

Незаперечною перевагою є більш низька вартість за клік в порівнянні зі звичайними пошуковими оголошеннями. Таким чином, даний інструмент дозволить залучити на сайт майже в два рази більше відвідувачів в рамках однакового бюджету, якщо порівнювати зі звичним пошуком.

 

Висока конверсія. Трафік з даного каналу більш релевантний, так як ще до переходу на сайт, потенційні покупці прямо на сторінці пошукової видачі бачать товар, який вони шукали, можуть порівняти ціни декількох магазинів і тільки потім натиснути на оголошення.

Низька вартість залучення. У порівнянні зі звичайною пошукової рекламою, ТР за замовчуванням буде дешевше, незалежно від тематики проекту, в середньому від 20 до 50%. Це дозволяє за відносно невеликі гроші залучати на сайт досить великий обсяг якісного трафіку, що корисно як зовсім новим проектам, так і більш віковим.

Широке охоплення. У товарній рекламі не потрібно налаштовувати показ реклами на певні ключові слова. Система сама зрозуміє, по яких запитах рекламувати товари. Такий підхід дозволяє показувати рекламу як за загальними фразами - "рукавички для риболовлі", так і низькочастотних запитах "купити рукавички для зимової риболовлі в Україні".

Гнучкість. За допомогою ТР можна налаштувати показ оголошень за певними категоріями сайту, і навіть по окремих товарах.

STAGES

Етапи налаштування товарної реклами

Етапи налаштування товарної реклами

Для запуску товарної реклами необхідно виконати певні вимоги з боку Google.

У вартість робіт входять основні етапи:

  • підготовка XML-файлу вивантаження з даними про товари;
  • підготовка рекомендацій для внесення на сайт на стороні клієнта;
  • внесення правок на сайті для проходження модерації;
  • налаштування облікового запису Google Merchant Center, завантаження фіду, проходження модерації;
  • налаштування торгової кампанії в Google Ads, запуск реклами;
  • супровід і управління ТР протягом місяця з моменту запуску.

 

Так само можна окремо замовити тільки підготовку фіду й налаштувати гугл-мерчанта самостійно, якщо є впевненість і всі необхідні дані.

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: