Розробка маркетплейса: створюємо успішний бізнес з нуля
Маркетплейс – торгова майданчик, забезпечує взаємодію покупців і продавців. Створивши маркетплейс, власник отримує постійний прибуток у вигляді комісії від кожної укладеної на платформі угоди. Це оплата за наданий їм сервіс, контроль за чесністю операцій, допомогу обом сторонам. Створення маркетплейса не вимагає особливих вкладень і розробки складної графіки. Але щоб зробити популярний веб-ресурс, який хочеться додати в закладки і відвідувати знову і знову, треба підійти до питання професійно.
Переваги маркетплейса
Більше половини всіх онлайн-продажів сьогодні здійснюється через маркетплейсы. Покупки в них більш вигідні, ніж в інтернет-магазинах. Привабливі маркетплейсы і з точки зору ведення бізнесу. Їх основні переваги:
- Споживчий потік. Маркетплейс об'єднують товари різних категорій від різних постачальників. Великий асортимент актуальних пропозицій приваблює великий трафік зацікавлених відвідувачів.
- Чесні ціни. Один товар може бути представлений декількома різними продавцями, що дає покупцеві можливість вибрати найбільш привабливу ціну і умови покупки.
- Впевненість у сервісі. На маркетплейсе можна ознайомитися з відгуками та рейтингом продавців, вивчити відгуки покупців.
- Живе джерело доходу. Майданчик приносить постійний живий дохід від комісії з угод, може бути монетизована за рахунок реклами, платних послуг.
- Економний бізнес. Маркетплейс дозволяє економити на оренда офісу та складу, не вимагає оплачувати доставку або роботу персоналу.
- Запуск за кілька днів. Від старту бізнесу відділяє лише час, потрібний на створення сайту.
- Просте просування. Маркетплейсы пропонують привабливі умови торгівлі та продажу. Вони відомі і затребувані в Інтернеті, легко просуваються в пошукових системах.
Розробка маркетплейса – створення власного бізнесу з мінімальними вкладеннями. Порівняно з запуском оффлайн або онлайн-магазину, маркетплейс вимагає набагато менше витрат і починає приносити прибуток відразу після запуску.
Особливості створення маркетплейса
Створення маркетплейса докорінно відрізняється від інтернет-магазину. Маркетплейс – це торговий центр з різними товарами і постачальниками, у той час як інтернет-магазин порівняємо з бутиком в торговому центрі. Перш ніж замовити розробку маркетплейса, рекомендуємо вивчити всі особливості і функції, які повинна виконувати платформа:
- Дизайн. Інтерфейс маркетплейса повинен бути простим, щоб навіть починаючий підприємець зміг легко розібратися в онлайн-торгівлі на ньому, а покупці – швидко знайти потрібний товар та відгуки. Продавцям слід запропонувати можливість самостійно налаштовувати дизайн свого магазину, додаючи в нього візуальні ефекти на свій смак.
- Рейтинг продавців і товарів. Наявність системи рейтингу дозволяє відвідувачам бути впевненими в якості товарів, а для продавців створює чесну конкурентну середу, змушує стежити за якістю і актуальністю цін.
- Платежі. Потрібно подбати про систему розрахунків. Коли продавець пропонує кілька способів оплати, у тому числі покупку товару в кредит або розстрочку, його продажі ростуть, адже його пропозиція стає привабливим для більшого числа людей.
- Єдина доставка. Інтеграція на сайт служб доставок товарів, дозволяє виробити єдину систему обробки замовлень.
- Комунікація між продавцем і покупцем. Постачальник повинен мати можливість оперативно дізнаватися про нові замовлення, покупець – уточнювати потрібну йому інформацію. Для цих цілей підійде, наприклад, система push-повідомлень.
- В2В. Якщо ви хочете створити проект, що приносить високий дохід, не обійтися без інструментів для торгівлі В2В-сегменті.
- Аналітика і просування. Впровадження інструментів для аналітики – це не тільки додаткова монетизація веб-ресурсу. Ці інструменти допомагають продавцям вести конкретну боротьбу, відстежувати результати своїх дій і краще розуміти клієнтів.
- Адаптивність до всіх типів пристроїв. Маркетплейсы і інші магазини повинні бути адаптовані під мобільні пристрої. Багато хто вже давно воліють робити покупки з телефонів в будь-який момент, коли це зручно.
Для створення маркетплейса знадобитися команда талановитих програмістів, дизайнерів, тестувальників, об'єднана професійним менеджером. Вартість розробки визначається у відповідності з масштабами майбутнього проекту і його особливостями.
SEO-просування маркетплейса
Потенційні клієнти щодня шукають те, що є у вашому маркетплейсе через Google-пошук. Потрібно зробити так, щоб пошукова система вказувала покупцям на вашу платформу. Для цього потрібне якісне SEO просування маркетплейса.
SEO-просування маркетплейса – це комплексні дії, як всередині веб-ресурсу, так і за його межами, спрямовані на просування сайту в пошуковій системі. SEO включає себе:
- аналитикусайта;
- виявлення та усунення проблем;
- покращання позиції сайту в пошукових системах;
- збільшення трафіку ресурсу;
- залучення цільової аудиторії;
- роботи по поліпшенню самого сайту.
В СЕО-просування потребує кожен комерційний сайт, адже чим вище ваші сторінки ранжуються в пошукових системах, тим більше буде дохід від вашого онлайн-бізнесу.
Розробка маркетплейса в Києві – Fenix Industry
Компанія Fenix Industry – професіонали у створенні та просуванні сайтів. У нашій веб-студії ви можете замовити маркетплейс будь-якої складності. Ми працюємо вже 14 років і реалізували більше 1000 інтернет-проектів.
Команда нашої веб-студії створить сайт з урахуванням усіх особливостей та побажань. Наші дизайнери розроблять оригінальну графіку, а програмісти – зрозумілу систему управління. Об'єднавши наш досвід і ваші ідеї ми створимо кращий майданчик для продажу і голосно заявимо про неї в Інтернеті.