За 14 місяців нам вдалося збільшити органічний трафік проекту в 25 разів, вийти в ТОП-3 за пріоритетними запитами нашого замовника, що призвело до зростання кількості замовлень у 12 разів.
Роботи з проекту розпочали створення інтернет-магазину vitok.ua. Залучення seo-фахівців на ранніх етапах розробки сайту дозволило передбачити грамотну структуру і закласти весь необхідний функціонал для подальшого просування, що дозволило нам швидко забезпечити клієнту бажаний результат.
Сервіси з доставки продуктів стали дуже затребуваними з 2019 року, у зв'язку з пандемією COVID-19, крім того, що в ніші стало набагато більше попиту, на ринок почали виходити нові гравці (zakaz.ua, atb, silpo, varus).
Найбільш важливим для seo-просування сервісу з доставки продуктів у важливості є: структура сайту, технічна оптимізація згідно алгоритмів google, on-page оптимізація сторінок, що просуваються, контент на сторінках, що просуваються, і в блозі, посилальна маса.
Важливо мати велику та логічну структуру, багато посадочних сторінок під ключові слова, за якими є трафік (не пустушки).
Щомісяця ми виконуємо великий обсяг робіт з: розширення структури (розділити 1 категорію на 3-5, де це можливо, опрацьовувати фільтрацію), оптимізацію сторінок, написання нового контенту, стежити за технічним станом проекту і звичайно регулярно нарощувати масу посилань.
Ми робимо акцент на просуванні найбільш трафікових та конверсійних запитів, чітко звітуючи перед замовником за позиціями. Якщо кількість замовлень зростає разом із збільшенням трафіку, то сайт оптимізований під правильні запити. Потрібно пам'ятати одне, трафік та замовлення ніколи не зростають пропорційно.
По мірі роботи з проектом ми регулярно даємо рекомендації щодо покращення поведінкових факторів на сайті для підвищення конверсії.
Рекомендуємо щомісяця впроваджувати 2-3 невеликі рішення, в результаті за рік вийти 24-36 реалізованих рекомендацій, які в сумі сильно сприяють збільшенню конверсії магазину.
Для збільшення кількості ключових слів у ТОП-10 ми оптимізуємо всі доступні категорії магазину та їх перетинз фільтрами, а також використовуємо блог (хоч дані запити не є конверсійними, ми залучаємо на сайт аудиторію, яка не чула про сервіс і може стати потенційними клієнтами).
Одне з основних завдань – постійно масштабувати проект, т.к. невеликому сайту важко конкурувати з великими майданчиками (zakaz.ua, silpo, varus).
Завдяки правильно розробленій стратегії просування сайту, на проекті почалося зростання трафіку та позицій вже з першого місяця, одразу ж після виконання внутрішньої SEO-оптимізації.
Для подальшого розвитку проекту потрібно виходити за рамки SEO. Клієнту необхідно розширювати асортимент магазину, збільшувати кількість категорій та брендів, що також важливо для збільшення конверсії, т.к. клієнту, щоб сформувати повноцінне замовлення і не менше ходити до офлайн-магазинів, потрібен більший вибір товарів.
Залишіть заявку, ми проаналізуємо ваш сайт та складемо індивідуальний план SEO-просування.