Велика кількість підприємців впевнені в своєму бізнесі і продукті. Вони думають, що конкуренти їм не перешкода, поки не зіткнуться з падінням продажів в зв'язку з переходом клієнтів до інших фірм. Тому як би ви не оцінювали свою компанію, важливо постійно моніторити діяльність конкурентів. Це допоможе швидко реагувати на будь-які їхні дії та вдосконалювати власну компанію.
Аналіз конкурентів дає багато переваг у розвитку бізнесу. Ви побачите власні помилки, які необхідно виправити або ж недоліки конкуруючих фірм, які ви зможете обійти. Оцінюючи інших, зможете зробити свою компанію краще і залучити більше клієнтів.
Хто ваш конкурент?
Конкуренти є у кожної компанії - це факт. Тепер їх треба правильно визначити, щоб знати «ворога в обличчя».
Нерідко моніторинг конкурентів не приносить користі. Це може відбуватися через неправильне розуміння того, хто саме є вашим конкурентом. В результаті ви просто втратите час, а можливо і гроші. Щоб у вас не виникло таких проблем, варто уважно виконати порівняння конкурентів, зрозуміти, кому з них віддають перевагу клієнти. Спочатку визначаєте для себе цільову аудиторію, після чого дивіться, які фірми та на підставі чого вони вибирають.
Відразу відзначимо, вам належить битися за один ринок з великою кількістю суперників. Ваше завдання залучити більше клієнтів ніж інші. Для цього акцент потрібно ставити на поліпшених сервісах, унікальних торгових пропозиціях і т.д., тим самим заробляючи лояльність людей.
Дослідження конкурентів в маркетингу дозволяє визначити всі ці факти, вивчити джерела трафіку, можливості його збільшення. Знаючи всі нюанси, ви легко обійде своїх суперників і отримаєте ще більше покупців.
Аналіз конкурентів в мережі
Практично всі напрямки сучасного бізнесу присутні в інтернеті - починаючи від кафе і закінчуючи магазинами. Тому аналіз сайту конкурентів стає необхідною і постійним завданням. При цьому в вивчення ресурсу входить кожна деталь: дизайн, подача інформації, цінова політика і знижки, умови співпраці і так далі.
При цьому не варто обнадіювати себе тим, що ви все знаєте. Поки ви думаєте - інші роблять. Тому перш ніж ми розповімо вам про всі нюанси, необхідно ознайомитися з деякими поняттями.
Об'єкт вивчення - це те, кого ми будемо аналізувати. Метод вивчення - як ми це будемо робити. Завдяки правильно розробленої стратегії маркетингу ви досягнете максимального успіху.
Роль ключових слів
Багато хто з нас стикався з пошуком сайтів. Ми вводимо в пошуковик певний набір слів або словосполучень і знаходимо потрібну нам інформацію. Найчастіше користувачі переходять на найперші за списком посилання. Тому важливо потрапити на перші позиції. Для цього вам допоможуть слова-ключі.
Аналіз ключових слів конкурента - це ефективний спосіб, що дозволяє дізнатися:
- які ключові слова дають можливість збільшити трафік;
- яким завданням в SEO необхідно приділити більше уваги;
- наскільки складно буде обійти суперників.
Таким чином, ви визначите сильні і слабкі сторони конкуруючих фірм. Завдяки цьому методу ви зможете поліпшити свій контент, підвищити свої позиції в пошуку.
Один з найпростіших способів знайти конкурентів - ввести в пошукову систему власні ключові слова та перші в списку сайти будуть суперниками. Але це не спрацює, якщо ваш бізнес тільки починає розвиватися. В такому випадку треба орієнтуватися на такі ж невеликі компанії.
Щоб прискорити процес обробки інформації, можна використовувати спеціальні сервіси для аналізу конкурентів.
Етапи аналізу ключових слів:
- пошук конкурентів;
- вивчення ключів на їх сайтах;
- висновки з аналізу конкурентів, що дозволяють поліпшити сайт.
Аналіз відвідуваності конкурентів
Аналіз трафіку конкурента дасть інформацію про кількість відвідувачів ресурсу. Складніше буде дізнатися, яким чином вони приходять. Завдання цього аналізу - визначення сторінок сайту суперників, які залучають більшу кількість трафіку з пошукової системи. Завдяки цій інформації ви зможете проаналізувати, в яких ситуаціях ви втрачаєте користувачів і що зробити, щоб поліпшити показники відвідуваності.
Аналіз конкурентів в інтернет маркетингу є одним з найбільш важливих інструментів в просуванні. Спираючись як на успішний досвід, так і на помилки аналогічних компаній, ви зможете створити свій ідеальний бізнес, який обов'язково стане ще більш ефективним і привабливим для клієнтів. Якщо ви будете дотримуватися всіх цих принципів, то вас чекає успіх.