Швидше за все, вже всі користувачі Universal Analytics побачили сповіщення на всіх сторінках своєї аналітики:
1 липня 2023 р.цей ресурс перестане використовуватися для обробки даних. Щоб забезпечити безперервне відстеження статистики сайту, не пізніше березня 2023 р.вам буде потрібно створити новий ресурс Google аналітики 4 (GA4). Якщо ви цього не зробите, ми створимо ресурс для вас, використовуючи ваш оригінальний ресурс та існуючі теги сайту.
Дійсно Google Universal Analytics закривається в липні 2023 року. Щоб успішно адаптуватися, вам потрібно перейти на Google Analytics 4 - абсолютно нову і зовсім іншу платформу Google. Однак все ще існує певна плутанина щодо основних відмінностей між старим аналітичним інструментом Google і новим - і це одна з причин, чому багато маркетологів вагаються перейти на нього.
Настав час прояснити цю плутанину. Ця стаття порівнює GA4 та Universal Analytics, пояснює, що вам потрібно знати про міграцію, та розглядає нові функції, які ви зможете використовувати.
Що потрібно знати про перехід від Universal Analytics до GA4?
Сама думка про перехід на Google Analytics 4 може лякати, особливо якщо Universal Analytics - єдиний інструмент, яким ви коли-небудь користувалися. Однак від неминучого нікуди не дітися. Це означає, що вам потрібно зрозуміти, як перейти з UA на GA4.
Хороша новина полягає в тому, що Google намагався зробити це якомога простіше. Він створив інструмент міграції, який автоматично перенесе ваші цілі UA на події конверсії Google Analytics 4.
Інструмент міграції допоможе власникам сайтів подолати найбільшу різницю між Universal Analytics та GA4: моделі вимірювання платформи.
Розумієте, поки Universal Analytics вимірює сеанси та перегляди сторінок, GA4 вимірює події та параметри. Все, що відстежує UA, також можна відстежувати в GA4; їх просто потрібно перевести в події.
На жаль, інструмент міграції не є ідеальним, і деякі цілі можуть бути пропущені. Ось чому важливо знати основи переходу на GA4 з UA, щоб ви могли самостійно створювати події-конверсії.
Вам слід якомога швидше перейти на GA4. Це пов'язано з тим, що ви можете запускати паралельне відстеження як в GA4, так і в UA до липня 2023 року і забезпечувати, щоб ваша нова аналітична платформа працювала належним чином, поки обидві активні.
Що все ще однакове між GA4 та Universal Analytics?
Якщо ви знали що-небудь про GA4 до прочитання цієї статті, ви знаєте про суттєві відмінності між двома платформами. При цьому у двох платформ все ще є кілька спільних рис.
Мабуть, найбільшим з них є функції даних та звітності обох платформ. Все, що ви вимірюєте в UA, також можна виміряти в GA4, і ви можете створювати всі ті самі звіти. Насправді ви можете подумати, що GA4 має більше варіантів звітів, але багато з них існують в UA; вони просто приховані під різними вкладками.
Ще одна спільна риса цих двох платформ-ціна. Як і Universal Analytics, GA4 можна буде використовувати абсолютно безкоштовно.
Нарешті, інтерфейс схожий. Якщо ви підковані в обліковому записі Universal Analytics, ви зможете відносно легко використовувати GA4. Кілька речей будуть у різних місцях, і деякі функції можуть працювати дещо інакше, але дизайн не змінився суттєво.
Які нові функції має GA4 порівняно з Universal Analytics?
Оскільки GA4 - це абсолютно нова платформа, вона може похвалитися багатьма функціями, яких немає в Universal Analytics. Отже, яка різниця між Universal Analytics та GA4? Давайте подивимося на них нижче.
Відстеження подій
Як я вже згадував, найбільша різниця між UA та GA4 полягає в тому, як вони вимірюють та моделюють дані.
У Universal Analytics користувацький досвід відстежується за допомогою переглядів сторінок, що було відносно ефективним, але часто залишало прогалини в зборі даних, оскільки вони не враховували інші взаємодії, включаючи перегляди відео, кліки тощо.
У GA4 кожна взаємодія класифікується як подія, яку ви можете аналізувати та вимірювати набагато гнучкіше, використовуючи доступні інструменти звітності. Ці події відстежуються незалежно від сеансів і можуть бути включені або вимкнені за бажанням.
Відстеження мобільних додатків і веб-сайтів
Однією з найбільших змін системи аналітики в GA4 є те, наскільки легко збирати дані мобільних додатків разом із традиційним відстеженням веб-сайтів.
Хоча ви могли досягти цього в Universal Analytics, вам потрібно було створити окремий ресурс. З GA4 все можна відстежувати на одній платформі. Як результат, власники сайтів отримують значно більш детальну та повну картину того, як клієнти рухаються по вашому сайту.
Файли cookie та відстеження без IP
Google доклав чимало зусиль, щоб зробити GA4 максимально орієнтованим на конфіденційність. З цією метою можна збирати дані на GA4 без використання сторонніх файлів cookie або збору IP-адрес.
Натомість Google використовує власні файли cookie разом із штучним інтелектом, щоб заповнити прогалини в даних. Це дозволяє платформі відповідати основним законам про конфіденційність, включаючи GDPR та Закон про конфіденційність споживачів Каліфорнії .
Машинне навчання
Одним із аспектів Google Analytics 4, який особливо подобається багатьом користувачам, є використання машинного навчання. У GA4 Машинне навчання може допомогти передбачити, які дії може вжити той чи інший користувач у майбутньому.
У GA4 можна відстежувати три прогностичних показника:
- Імовірність покупки
- Імовірність відтоку
- Прогнозований дохід
ймовірність покупки аналізує шанси клієнтів зробити покупку протягом семи днів. ймовірність відтоку обчислює ймовірність того, що Користувач не буде активним протягом наступних семи днів. а прогнозований дохід оцінює суму доходу, який користувач отримає протягом наступних 28 днів.
Покращена інтеграція з продуктами Google
GA4 легко інтегрується з низкою інших продуктів Google, включаючи Google Ads, Google Merchant Center і Big Query.
Big Query - це підключення, яке раніше було доступно тільки всім, у кого є аккаунт GA 360. Однак зараз це з'єднання є безкоштовним для користувачів GA4 і пропонує багатохмарне безсерверне сховище даних, яке ви можете використовувати, щоб підтримувати свій бізнес в актуальному стані та бути готовим до змін.
що стосується Google Ads, GA4 дозволяє визначити високоактивну або цінну аудиторію та націлити її за допомогою платної кампанії. Ви навіть можете побачити свої кампанії Google Ads у звіті про придбання GA4 та імпортувати конверсії аналітики у свій обліковий запис Google Ads.
Спеціальні інформаційні панелі
на відміну від Universal Analytics, де сторінки звітів не можна налаштовувати, GA4 дозволяє користувачам змінювати розташування карток даних, натискаючи кнопку Налаштування звіту.
Покращений пошук за допомогою панелі пошуку GA4
Ви можете шукати кілька речей у Universal Analytics, наприклад, звіти та аналітику. Наприклад, якщо ввести слово «конверсії» в рядок пошуку, Ви отримаєте найбільш релевантні звіти про конверсії і вкладку з інформацією про конверсії.
Але це ніщо в порівнянні з інтуїтивно зрозумілою функцією пошуку, представленою в GA4.
Натисніть у полі пошуку, і ви побачите останні пошуки, які ви зробили. Почніть вводити запитання, і Google запропонує заповнені запитання.
Ви можете шукати актуальні питання, наприклад: на скільки більше відвідувань, ніж минулого тижня? Google підкаже відповідь прямо в рядку пошуку.
Ви навіть можете шукати запити, які порівнюють діапазони даних, наприклад порівняння трафіку за один період з іншим.
Чи GA4 позбавляється від чогось із Universal Analytics?
Одна з найбільших речей, яку видаляє GA4, - це щомісячні ліміти звернень. У Universal Analytics веб-майстри обмежувались 10 мільйонами звернень до ресурсів, 500 зверненнями за сеанс та 200 000 звернень на користувача на день. Наразі обмежень на GA4 немає.
Інша річ, яка не перейшла на нову платформу від Universal Analytics, - це спам-реферали. GA4 запобігає спаму, змушуючи всі звернення до протоколу вимірювання мати секретний ключ, який відфільтровує посилання на спам до того, як вони будуть записані платформою.
Є кілька функцій, які також не переносяться. Веб-майстри не зможуть блокувати IP-адреси, створювати різні подання своїх даних або налаштовувати фільтр для вашого імені хосту.
Показники відмов також не враховуються у звітах. Це тому, що Google вибирає більш позитивний підхід до звітності, зосереджуючись на цифрах рівня залучення. Замість показника відмов веб-майстри можуть вимірювати залучені сеанси. Це сеанси, які тривали щонайменше 10 секунд, мали принаймні одну конверсію або принаймні два перегляди сторінок. У GA4 показник відмов вашого сайту - це відсоток сеансів, які не були задіяні.
Як оптимізаторам може знадобитися змінити свої стратегії, щоб використовувати GA4?
Найбільша зміна, яка може знадобитися SEO-професіоналам, - це їх стратегії звітування. Це тому, що GA4 дозволяє SEO-професіоналам створювати набагато більш інформативні звіти. На відміну від Universal Analytics, GA4 дозволяє SEO-фахівцям порівнювати користувачів за попередні 7, 28 і 90 днів з попереднім періодом, дозволяючи вам побачити, який вплив мають ваші оптимізації. Як частина цього, вам потрібно знати, як створити звіт про цільову сторінку SEO в GA4.
GA4 також дозволяє SEO-фахівцям краще зрозуміти життєвий цикл клієнта і внести відповідні зміни в свою стратегію. Звіти про життєвий цикл клієнтів GA4 дають вам повне уявлення про те, як користувачі поводяться від придбання до конверсії.
Враховуючи складність звітів у GA4, можливо, вам доведеться повністю змінити стратегію звітування. Деяким маркетологам простіше пов'язати GA4 з BigQuery для ефективного аналізу даних сайту. Якщо це ваш випадок, вам також потрібно навчитися використовувати платформу BigQuery для аналізу даних сайту.
Поширені запитання
Яка різниця між GA4 та Universal Analytics?
GA4-це нова версія Universal Analytics, також відома як GA3. В останні роки Universal Analytics почала ставати непотрібною, і GA4 збирається замінити її більш відповідними інструментами та опціями, які допоможуть маркетологам ефективніше відстежувати дані клієнтів.
Що нового буде в GA4?
GA4 пропонує кілька нових функцій, включаючи відстеження мобільних додатків, відстеження подій, покращену інтеграцію з продуктами Google, настроюваний інтерфейс, відстеження без файлів cookie та можливості машинного навчання.
Що не буде включено до GA4?
Найголовніше, що не входить до GA4, - це обмеження даних. Ресурси Universal Analytics можуть обробляти лише 10 мільйонів звернень, 500 звернень за сеанс та 200 000 звернень на користувача на день. Але для GA4 немає обмежень на дані.
Чи можна одночасно використовувати Google Analytics 4 та Universal Analytics?
Так, ви можете запускати GA4 та UA одночасно до закриття останнього в липні 2023 року. Запуск обох платформ паралельно-найкращий варіант, якщо ви хочете переконатися, що GA4 правильно збирає дані, або якщо ви ще не готові до коміту. до перемикача.
Висновок
Ця стаття була гайдом у відмінності між Universal Analytics та GA4. Незважаючи на те, що між GA4 та Universal Analytics є деякі суттєві зміни, і процес вивчення всіх нових функцій може здатися складним, це процес, який, безумовно, варто зробити.
Величезна кількість нових функцій у GA4 може здатися страшною, але вони лише доводять, наскільки потужним аналітичним інструментом є GA4 і чому важливо якнайшвидше перейти з Universal Analytics. Пам'ятайте, коли Universal Analytics вийшла на сцену, це також викликало певне занепокоєння та плутанину, але швидко було прийнято як норму.