Керівник Google з боротьби з веб-спамом Метт Каттс у своєму Твіттері повідомив про запуск нового пошукового алгоритму Panda 4.0 21-го травня 2014 року.
Новий алгоритм торкнеться видачі різних країн по-різному. Так, наприклад, в англомовній видачі він торкнеться близько 7,5% пошукових запитів.
Оновлений алгоритм Панда 4.0, за прогнозами фахівців, настільки вплине на видачу, що зміни помітять навіть постійні користувачі пошуку.
Незважаючи на те, що запуск алгоритму Panda 4.0 був анонсований на 21 травня цього року, значні зміни в пошуковій видачі вже спостерігалися 17 і 18 травня 2014 року.
Спочатку алгоритм «Панда» був спрямований на штучно згенерований контент на сайтах, а також на біржі контенту, проте потім в алгоритм були впроваджені суттєві зміни. На даний момент дію алгоритму направлено на поліпшення видачі в цілому та щоб уникнути накруток при просуванні сайту.