Як голосової і діалоговий пошук вплинуть на просування ресурсів?

Дата публікації
09.09.2016
Рубрика
Переглядів
31935

Директор організації Moz і постійний учасник багатьох великих конференцій з інтернет-маркетингу опублікував у щотижневій колонці цікаве дослідження, присвячене перспективам голосового, діалогового пошуку та його впливу на просування в довгостроковій перспективі.

Оскільки асистенти Cortana, Google Now, Siri постійно набирають популярність, аналітика може стати в нагоді фахівцям. Ми ж публікуємо коротку адаптовану підбірку корисних тез.

Поточний стан

Експерти спостерігають значне зростання пошукового трафіку через аудіозапити, але поки він не впливає на загальну стратегію інтернет-маркетингу. Google збільшує кількість запитів, результат за якими можна отримати, не переходячи на сторонній сайт. Віртуальні асистенти з радістю промовляють користувачеві інформацію або показують сторінку з видачею.

Новим місцем, де люди шукають інформацію, стають автомобілі з інтегрованими ОС. Поки вони теж не здатні до конструктивного діалогу з користувачем, але в майбутньому можливість обов'язково з'явиться. Зростання статистики аудіопошуку та швидких відповідей викликає лише більший попит на ігноровані раніше типи ключових запитів і види результатів. На сьогодні зміни несуттєві, але деякі все ж заслуговують на увагу.

Перспективи

  • Кількість коротких відповідей виросте. Пошукові роботи почнуть пропонувати все більше інформації в готовому вигляді без переходу до джерела. Це вимагає від машини певної логіки й повного розуміння контексту, але якщо системи найбільших пошуковиків продовжать розвиватися, проблем не виникне.
  • Пошуковики почнуть прибирати посередників. Якщо машина може сформулювати відповідь, використовуючи меншу кількість знаків, ніж у сторонніх джерелах, побудувати графік або таблицю, то навіщо звертатися на інші сайти?! Саме так будуть діяти пошуковики. Власникам ресурсів краще проаналізувати, наскільки наповнення відповідає тенденції швидких, точних і максимально лаконічних відповідей.

На які запити не варто покладатися?

З огляду на те, що пошукові системи будуть самостійно відповідати на багато запитів, потрібно орієнтуватися на ті, які поки складні для сприйняття машиною. Наприклад, просування за фразою «спортивна аналітика» цілком обгрунтоване, а на запит «результати ігор» пошуковик легко надасть інформацію з особистих джерел.

Якщо контент на сайті виходить узагальнити, презентувати користувачеві в простому форматі, то ресурс з більшою часткою ймовірності збереже трафік. Інакше він знаходиться під загрозою в довгостроковій перспективі.

Тактика

Зростання популярності щодо нових видів пошуку змушує виділити кілька цілком логічних тенденцій.

  • Вибір ключових фраз вимагає спеціального аналізу. Причому як у версії для мобільних пристроїв, так і для традиційних десктопів. З'явиться потреба в інструментах, які виконують «мікрофонний» запит і показують, озвучують результати в контрольованих умовах.
  • Структуру відповіді слід оптимізувати під формат, який використовується пошуковими системами в готових відповідях. Сайти, що містять точні відповіді на питання, ранжуватимуться вище, а якщо на ресурсі є відповідна інформація в потрібному форматі, машина покаже її у вигляді готової відповіді з посиланням.

    Причому відображення фрагмента у видачі не обов'язково негативно позначається на показниках переходів. Часто користувач хоче отримати більш детальну інформацію та натискає на посилання, а у власника ресурсу з'являється можливість показати рекламу.

  • Приділіть увагу обсягам, а не відсотку аудіозапитів. За прогнозами, до кінця десятиліття частка запитів через асистенти зросте до 60% від загальної кількості, але класичні текстові також збережуть значну частину.

Не варто відразу перекваліфікуватися на просування за словами для аудіопошуку. Поки розглядайте голосові запити як додатковий інструмент.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: