Carfix.Express
Короткий огляд реалізованого проєкту
Створити сервіс для компанії Carfix.Express, що надає продукцію та послуги з обслуговування автомобілів. Основна мета — створення зручного функціоналу для автовласників, які бажають отримати послугу під ключ, а також розробка системи для СТО-партнерів компанії, які використовують її продукцію та пропонують послуги своїм клієнтам.

При вході на головну сторінку сервісу автовласникам пропонується вибрати необхідну послугу та заповнити інформацію про свій автомобіль. Система використовує отримані щоб запропонувати пакетні пропозицій обслуговування автомобіля з бази даних компанії з подальшим оформленням замовлення.

Якщо користувач вибирає заміну масла в автомобілі, система пропонує йому вибрати вузол, де необхідно провести обслуговування. Далі, на основі відповідних допусків та інформації, введеної на попередньому кроці, система надає клієнту перелік пропозицій із різними ціновими сегментами. Кожна пропозиція включає рекомендований вміст масла для авто, безкоштовну заміну масляного фільтра і роботу з обслуговування.

Після вибору конкретної пропозиції система перенаправляє користувача на сторінку з детальною інформацією про сервіс. За потреби надається можливість додати до замовлення заміну салонного фільтра, паливного фільтра тощо. Такий підхід створює додатковий комфорт для автовласників та стимулює продаж для компанії.

Коли клієнти залишають заявки на сервісі Carfix.Express, вони автоматично надсилаються відповідним СТО-партнерам, які надають послуги з обслуговування автомобілів. Партнери можуть використовувати особистий кабінет, створений спеціально для них, щоб відстежувати нові заявки, обробляти їх та обслуговувати клієнтів. Заявки на обслуговування надходять до СТО відповідно до їх компетенцій, визначених сервісним центром.

Усі заявки обробляються у порядку черги представниками СТО-партнерів. На сторінці заявки на обслуговування відображається повна інформація про вибраний пакет послуг, автомобіль, який потрібно обслужити, та вибрані додаткові сервіси. Щоб підтвердити заявку, можна зв'язатися з клієнтом та уточнити деталі замовлення.

Також на Carfix реалізовано функцію додавання нових СТО-партнерів, які можуть визначити напрями, в яких будуть виконуватись послуги з обслуговування автомобілів, та заповнити інформацію про легальність своєї діяльності. Запити перевіряються та модеруються, і у разі успішної перевірки СТО-партнери додаються до загальної бази даних Carfix.

Один обліковий запис може об'єднувати запити клієнтів по кількох СТО, що зручно для власників мереж сервісних центрів. Представник сервісного центру може додавати кілька СТО та обробляти заявки на обслуговування від клієнтів для кожного окремо. Якщо сервіс тимчасово не працює, його можна відключити в системі, і заявки на нього не надходитимуть від клієнтів.



