Vizmu
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити інтернет-проект для компанії Vismu, яка займається продажем посуду та товарів для дому. Основне завдання полягала у реалізації зручного процесу покупок клієнтам. Для постійних покупців розроблено особистий кабінет, в якому можна відстежити історію замовлень, динаміку зміни цін на обрані товари, а також кількість накопичених бонусів і дізнатися поточну знижку на весь асортимент продукції.

Проект пропонує відвідувачам одразу ознайомитись з акціями та спеціальними пропозиціями магазину, під якими одразу виведено найбільш популярні категорії товарів. Навігація каталогу товарів виконана у фіксованому вигляді, що дозволяє покупцеві швидше зорієнтуватися і перейти до перегляду продукції за групою товарів, що його цікавить.

Пропонує увазі потенційного покупця повну інформацію про розглянуту позицію, починаючи від великих фото і закінчуючи способами доставки та оплати замовлення. Якщо клієнт авторизувався в магазині, йому показуються оптові пропозиції з цінами залежно від обсягу продукції, що купується. Такий підхід стимулює збільшення конверсії та покупець швидше проходить шлях від вибору продукції до оформлення замовлення.

Одним із головних завдань проекту була реалізація бонусної накопичувальної системи у вигляді кешбеку, яка налаштовується як на один товар, так і на категорію товарів, залежно від вимог власника інтернет-магазину. Оформляючи замовлення, кожен клієнт може користуватися накопиченим кешбеком для оплати наступних покупок.

Крім кешбеку для клієнтів інтернет-магазину Vismu реалізована система персональних знижок в залежності від загальної суми зроблених покупок. Модуль знижок дозволяє додатково стимулювати продаж та збільшувати лояльність з боку постійних покупців ІМ. Знижкова система гнучко налаштовується під вимоги замовника і проста у використанні завдяки зручній фірмовій CMS Fenix Engine, на якій розроблявся ІМ “Vismu”.

Покупці ІМ “Vizmu” можуть швидко і зручно відстежувати зміну ціни на товари, що їх цікавлять. Для цього відвідувачу необхідно зареєструватись в особистому кабінеті. Додаючи товари за кнопкою “Стежити за ціною”, вони відображатимуться у відповідному розділі ЛК, де можна ознайомитися з тим, як змінювалася ціна. У разі потреби можна налаштувати оповіщення на e-mail, якщо вартість знизиться на встановлений клієнтом відсоток. Реалізований модуль дозволяє утримувати клієнтську базу в активному стані, підтримуючи високий відсоток конверсії проекту на тривалій дистанції.

Для оптових клієнтів розроблено модуль відстеження заборгованостей за накладними. Клієнти інтернет-магазину можуть оформляти замовлення у різний спосіб, починаючи від 100% оплати і закінчуючи розрахунком у певний проміжок часу після отримання продукції. В результаті використовуючи особистий кабінет ІМ “Vismu”, кожен оптовик може наочно та швидко дізнатися загальну заборгованість як за всіма оформленими накладними, так і за кожним окремим замовленням. Крім цього, клієнти можуть швидко отримати перелік документів, за якими оплата була прострочена або просто відстежити історію всіх накладних, які вважаються за власником облікового запису інтернет-магазину.



