Даний тип реклами дозволяє звертатися до цільової аудиторії, безпосередньо коли вони шукають або переглядають відео на YouTube. Оплата стягується тільки за зацікавлених користувачів - якщо користувач дивиться ваше оголошення TrueView не менш 30 секунд (або повністю, якщо воно коротше), а також якщо користувач натискає на нього.
Висока ефективність. Зазвичай відео привертає більше уваги ніж стаття і, деякими користувачами, інформація легше сприймається на слух. Тому така реклама не тільки зможе зацікавити глядача, а й запам'ятається йому краще, ніж звичайний текст.
Наочна демонстрація. Те, що нелегко описати в текстовій формі, найчастіше можна цікаво показати у відеоролику. Продемонструвати товар / послугу в відео може бути набагато ефективніше, ніж описувати текстом.
Широка настройка. Знаючи своїх потенційних клієнтів, можна налаштувати показ реклами по інтересам, тем, віком, статтю, регіоном показу і т.д. аж до конкретних популярних каналів.