Чи бувало у вас таке, що ви захоплено читали цікаву історію, яка в підсумку опинялася рекламної? Тоді швидше за все це була нативная реклама, що дозволяє рекламодавцеві привернути увагу до товару чи послуги природним шляхом.
Цей вид реклами зараз став настільки популярним, що його використовує більшість підприємців. Все складніше відрізнити розважальну інформацію від рекламного повідомлення. Відповідно подальший результат залежить тільки від якості товарів і етики фірми. Якщо ці два критерії знаходяться на високому рівні, компанію чекає успіх і позитивні відгуки від задоволених клієнтів.
Нативний контент слід обов'язково використовувати для реклами свого бізнесу, так як він вкрай ефективний, і може в короткі терміни залучити велику кількість аудиторії.
Native advertising в перекладі означає «природна реклама». Максимально органічна реклама без наполегливих закликів. Її можна розмістити як статтю, пост або зробити відеоролик. Важливо, щоб публікація не викликала у користувачів відторгнення. Це головне завдання нативного просування.
Що означає нативна реклама: види і формати
Формати нативної реклами можуть бути різними - і рекламні пости, і відеоролики, і цілі статті. Крім цього вона поділяється на такі види:
- замовний або спонсорський контент. Найчастіше подача матеріалу відбувається через будь-якої медіаресурс. При цьому навіть сам глядач про це може не підозрювати. До самого дорогого варіанту відноситься реклама в фільмах. Якщо ви дивилися фільми про Джеймса Бонда, то напевно помітили новенький автомобіль BMW або годинник Omega. Так, це була реклама, дуже навіть ефективна. З її допомогою продажу цих брендів збільшилися;
- рекомендований контент. Рекомендації у вигляді переліку. Такий варіант відмінно працює в мобільних додатках, іграх і програмах;
- реклама через соціальні мережі та блоги. Тут обов'язково потрібно враховувати цільову аудиторію. Ваша пропозиція має бути актуальним для користувачів.
Як правильно використовувати нативну рекламу?
Зараз нав'язлива реклама в інтернеті стала викликати все більше неприязні у аудиторії. Тому найкраще просувати свої товари та послуги за допомогою нативной. Крім інтернету її також можна зустріти і в друкованому вигляді, ТВ або на банерах.
До цифрового формату відносять:
- соцмережі (Фейсбук, Інстаграм, ВКонтакте або Ютуб);
- профільні ресурси, тематичні сайти або блоги.
Для початку необхідно скласти план по просуванню. Він полягає в наступному:
- знайти платформи з цільовою аудиторією;
- налагодити співпрацю з блогерами, експертами та лідерами думок або самостійно вести акаунти;
- переконатися в тому, щоб матеріал підходив формату і тематики майданчика;
- прорахувати вартість розміщення і створення.
Важливо завжди аналізувати ефективність нативної реклами. Це можна побачити по кількості переглядів, переходів, продажів і так далі.
Потрібно враховувати:
- стаття, пост або будь-яке інше повідомлення повинні органічно вписуватися в тематику ресурсу, щоб зацікавити користувача і не викликати роздратування;
- в нативної реклами не повинно бути явних закликів;
- можна і потрібно створювати вірусну рекламу.
Перш ніж створити ролик або пост, який розійдеться по всьому інтернету, необхідно вивчити види вірусної реклами. Якщо у вас вийти запустити таке повідомлення, зможете зробити свою компанію або продукт впізнаваними. Тобто розробляється така реклама, якої кожен користувач буде ділитися з друзями і рідними. Робити це можна абсолютно будь-яким способом - відеоролики, пости або нативна стаття.
Нативная інтеграція дозволяє зменшити кількість втомлених користувачів від реклами. Але якщо вони це помітять, то відчують себе обдуреними, що призведе до ще більшого подразнення. Саме тому до основних завдань рекламодавця відноситься дотримання граней допустимого для споживачів, а ще регулярний пошук нових цікавих ідей. Тут, звичайно, варто відзначити той факт, що користувач може на це звернути увагу, а може і не звернути. 100% результату вам ніхто не може обіцяти, проте потрібно прагнути до ідеального результату.
Підсумки
Якщо ви хочете просувати свій бізнес, то нативная реклама є дуже ефективним інструментом, який допоможе вам у цьому питанні. Однак перш за все потрібно правильно використовувати натівку, аналізувати її результативність і експериментувати. Рекламні матеріали повинні максимально органічно вписуватися в формат майданчика, на яку найчастіше заходить ваша цільова аудиторія.
Завдяки вищевказаної інформації ви зможете правильно розподіляти свої дії і просувати свій бренд за допомогою природної реклами.