Cтатті

Cтатті

Cтатті 23.07.2020

LiqPay що це і як його налаштувати?

LiqPay - це інтерфейс PrivatBank, за допомогою якого клієнти у яких є карти VISA / MasterCard з будь-якої точки світу можуть здійснювати платежі з оплати товарів або послуг на сайті де Ви встановите інтернет оплату.
Cтатті 21.08.2019

Отримання Google Maps API або Як виправити помилку For development purposes only

У 2016 році співробітники компанії Google заявили про припинення підтримки використання Google Maps без API-ключа. У 2018 році користувачі зіткнулися з проблемою відключених карт на сторінках сайтів і помилкою For development purposes only. 
Cтатті 11.04.2017

Яндекс позбавить топ від сайтів з переоптімізірованние текстами - вчимося уникати санкцій

«Чтобы заказать создание сайта в Днепре, Вы должны обратиться в лучшую студию создания сайтов. Специалисты помогут создать сайт недорого и организовать продвижение сайта в топ» - приблизительно за такой текст Яндекс теперь будет нещадно понижать в выдаче.
Cтатті 13.12.2016

Відстеження NPS: як отримати і використовувати результат

У минулій статті ми з Вами говорили про важливість відстеження показників NPS — індексу споживчої лояльності (Net Promoter Score), навели формулу його обчислення, позначили групи (detractors, passives і promoters), розібралися в сферах діяльності компанії, на які впливає отриманий результат. Сьогодні мова піде про механіку проведення опитування.
Cтатті 25.11.2016

А ви ще не відстежуєте NPS?

Зменшення кількості клієнтів або застій у розвитку компанії — не завжди вина конкурентів і обставин непереборної сили. Може, ви щось робите не так? Як правило, після надходження цієї думки починаються кадрові перестановки й спроби працювати з репутацією усіма можливими методами.
Cтатті 20.10.2016

Основні способи уникнути дублювання контенту

Дублі вкрай негативно впливають на репутацію сайту серед пошукових роботів. Якщо на одному домені існують сторінки з однаковим контентом, пошуковику дуже складно з'ясувати, яку з них вважати першоджерелом.
Cтатті 09.09.2016

Як голосової і діалоговий пошук вплинуть на просування ресурсів?

Директор організації Moz і постійний учасник багатьох великих конференцій з інтернет-маркетингу опублікував у щотижневій колонці цікаве дослідження, присвячене перспективам голосового, діалогового пошуку та його впливу на просування в довгостроковій перспективі.
Cтатті 22.07.2016

Які email-розсилки більш ефективні?

Рассылка – мощный инструмент для повышения конверсии бизнеса, отличный способ информировать аудиторию, увеличивать вовлеченность, лояльность потенциального клиента к вашему ресурсу.
Cтатті 04.12.2015

Як оптимізувати сторінку Google Мій бізнес

Представник Гугл Rahul J поділився інформацією, як слід оптимізувати сторінку «Мій бізнес».
Cтатті 16.11.2015

Google Analytics відсвяткував 10 років

12 листопада 2015 року один з найпотужніших інструментів веб-аналітики Google Analytics відзначив своє десятиріччя.
Cтатті 03.10.2014

Найпоширеніші помилки в соціальних медіа-Частина 1

Починаючи власний блог, кожна людина або компанія бачить його по-своєму. Тому кожен ставить перед собою певні цілі й використовує різні інструменти, щоб ресурс став успішним і відвідуваним. Але, на жаль, більшість блогерів постійно припускаються однакових помилок у роботі з соціальними мережами.
Cтатті 22.08.2014

Як збільшити конверсію з сайту - Частина 2

У ході досліджень доктор Говард Льовенталь дійшов висновку, що люди схильні нехтувати актуальною інформацією, якщо в ній не містяться певні чіткі інструкції. Споживачам властиво думати, що можливі проблеми ніяк їх не торкнуться, тому турбуватися тут нема про що. Але коли за інформацією слідує інструкція, ефект виходить приголомшливий.
Назад 1 2 3 / 3

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення