Як збільшити конверсію з сайту - Частина 2 - Фенікс Індастрі

Як збільшити конверсію з сайту - Частина 2

Категорія
Cтатті
Дата публікації
22.08.2014
Переглядів
97

1. Розкажіть, як діяти далі

У ході досліджень доктор Говард Льовенталь дійшов висновку, що люди схильні нехтувати актуальною інформацією, якщо в ній не містяться певні чіткі інструкції. Споживачам властиво думати, що можливі проблеми ніяк їх не торкнуться, тому турбуватися тут нема про що. Але коли за інформацією слідує інструкція, ефект виходить приголомшливий.

Так, число тих, хто зробили вакцинацію від грипу, збільшилося на 25%, і вплинули на це поради про те, як можна уникнути цієї хвороби. Саме цій меті й служить сторінка подяки — вкажіть подальший шлях вашому користувачеві.

2. Ніхто не любить чекати

Споживачі, як правило, бояться факту затримки при покупці онлайн (особливо перед такою подією, як Різдво), що має великий вплив на процес конверсії. Тому, щоб клієнт довірився вам, використовуйте фрази, які обнадіюють.

Наприклад:

  • Інтернет-магазин «Amazon» гарантує доставку замовлення в призначений термін.
  • Піцерія Domino's гарантує доставку піци не більше ніж за 20 хвилин.

3. Знайдіть конкурента

Якщо ви створите собі — нехай і цілком віртуального! — конкурента, переваги вашої пропозиції будуть виглядати найбільш яскраво в порівнянні з суперником. Люди стануть ставитися до вас більш лояльно, якщо ви зіштовхнете компанії одна проти одної в цікавій ігровій формі.

Подивіться, наприклад, кумедний ролик про протистояння комп'ютерних систем MAC OS і PC, який у рази збільшив число клієнтів компанії Apple. Або класичний приклад PR-битви між Coke і Pepsi, в якій величезною перевагою Pepsi є незасекречений складу напою, що викликає довіру багатьох споживачів.

4. Залучайте клієнтів-однодумців

Розкажіть своїм потенційним покупцям про мету вашої кампанії (наприклад, збір коштів на благодійність), тоді у вас з'явиться шанс залучити однодумців з подібними намірами. Наприклад, 64% респондентів заявили, що до рішення про покупку їх підштовхнув саме цей фактор.

Яскравим прикладом такого підходу є благодійна акція TOMS Shoes, сенс якої полягав у наступному: при купівлі пари взуття цієї фірми пару потрібного взуття отримували діти. Завдяки цьому були продані мільйони пар взуття та, відповідно, мільйони дітей отримали нове взуття абсолютно безкоштовно. Ось вам і відмінний спосіб збільшення конверсії за допомогою добрих і корисних справ!

5. Докази

Дослідження показують, що споживачі охочіше здійснюють покупки, коли у них не виникає сумнівів у доброму імені та надійній репутації вашої компанії.

Для вирішення цієї проблеми необхідно мати офіційний документ (сертифікат якості, наприклад), результати певних досліджень, які є відмінним способом переконання клієнтів подібного типу (social proof): «2500 клієнтів не можуть помилятися в ...» — в такому ось приблизно стилі.

6. Дивуйте своїх клієнтів

Балуйте їх сюрпризами, і ви завоюєте лояльне ставлення до свого бренду й отримаєте величезну кількість цінних вдячних відгуків. Інтернет-магазин взуття Zappos є класичним прикладом такої тактики впливу.

Повіривши обіцянці отримати замовлення протягом 5 днів, ви отримуєте його через два дні. Або вам дають можливість повернути взуття протягом року! За допомогою подібних приємних сюрпризів компанії вдалося накопичити колосальну кількість відгуків клієнтів на своєму сайті, що є потужним інструментом впливу на тих, кому вона ще не знайома.

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення