Починаючи власний блог, кожна людина або компанія бачить його по-своєму. Тому кожен ставить перед собою певні цілі й використовує різні інструменти, щоб ресурс став успішним і відвідуваним. Але, на жаль, більшість блогерів постійно припускаються однакових помилок у роботі з соціальними мережами.
Якщо ви будете часто помилятися і не бачити позитивних результатів, рано чи пізно у вас опустяться руки й пропаде бажання продовжувати працювати в цьому напрямку. До того ж постійне повторення однакових помилок може не тільки призупинити роботу блогу, а й завдати відчутної шкоди торговій марці або бренду.
Комунікація за допомогою інтернету непомітно увійшла в наше життя, і ми часто не усвідомлюємо, що соціальні медіа — це загальнодоступний простір. І кожного разу, коли ви оновлюєте інформацію в будь-якій соціальній мережі, її може прочитати величезна аудиторія, ви легко залучите не лише знайомих, а й людей, яких ви не знаєте. Завдяки репостам ваших друзів ви маєте можливість спілкуватися з великою кількістю користувачів.
Отже, розглянемо 15 найбільш поширених помилок, що зустрічаються у веденні блогів і соціальних інтернет-ресурсів.
1. Перейти межу між ЗМІ та соціальними медіа
В першу чергу, соціальні інтернет-ресурси — це найважливіший інструмент впливу на аудиторію. Чи завжди ви користуєтеся ними за прямим призначенням? Необхідно розставити інформаційні пріоритети, проаналізувавши кількість новинних оголошень і особистих повідомлень, які можуть стосуватися користувача індивідуально. Визначте для себе, на кого розрахована інформація — на близьких друзів або ж на аудиторію, яку ви ще не знаєте, але хочете залучити до свого блогу, так би мовити, додати постійних читачів і обзавестися новими контактами.
2. Нехтувати новими знайомствами
Звичайно ж, соціальні медіа настільки великі, що налагодити контакт з усіма неможливо, та й не потрібно. Але зайнятися пошуком корисної цільової аудиторії та отриманням якнайбільшої кількості потрібних контактів просто необхідно.
Для цього важлива ваша постійна присутність у соціальній мережі. Уникайте коротких відповідей, показуючи таким чином незацікавленість. Спілкування має бути легким і невимушеним, і дуже скоро до вас потягнуться читачі, а ви відкриєте для себе величезну кількість переваг соціальних мереж.
3. Не додаєте читачів у друзі
Вибравши напрямок роботи в соціальних медіа, вам необхідно розраховувати свій час і сили, намагаючись знаходити бажання не тільки на пошуки клієнтів, але й на підтримку нових зв'язків. Ігнорування користувачів у соціальних медіа-ресурсах може призвести до втрати аудиторії та, як наслідок, вигоди, яку ви можете отримати.
4. У вашому блозі відсутня така важлива кнопка, як Like
Сьогодні в соціальних мережах все вимірюється «лайками» та «репостами». Дуже важливо надати користувачам можливість ділитися контентом, який вони читають у вас на сторінці, й підписатися на ваші оновлення. Так про вас дізнається більше людей. Варто вибирати ті ресурси, де такі кнопки передбачені.
5. Не налагоджуєте взаємні відносини з користувачами
Якщо хтось із ваших читачів додає вас у друзі в соціальній мережі, чи завжди ви відповідаєте взаємністю? Безумовно, інтернет-спілкування з величезною аудиторією вимотує і стомлює, але якщо ви тільки починаєте цей шлях, взаємність — це одна з найважливіших складових успіху. До того ж це відмінна можливість вивчити потреби ваших передплатників і передбачуваних клієнтів.
6. Не налагоджуєте взаємні відносини з діловими партнерами
Спілкування з людьми, які працюють у вашій сфері, — це відмінний спосіб завжди бути на крок попереду конкурентів. Ви будете в курсі всіх новинок, зможете багато чому навчитися і, головне, налагодити нові й вельми корисні контакти.
7. Хаотичне уявлення компанії в мережі
Найголовніше для просування бренду за допомогою інтернет-ресурсів — це створити чітку й логічну презентацію своєї компанії, продукції або послуг, що пропонуються. Постійні зміни в стратегії, нерозуміння, чого саме ви хочете, швидше нашкодять вашому бренду, ніж принесуть користь.