Найпоширеніші помилки в соціальних медіа-Частина 1

Дата публікації
03.10.2014
Рубрика
Переглядів
27100

Починаючи власний блог, кожна людина або компанія бачить його по-своєму. Тому кожен ставить перед собою певні цілі й використовує різні інструменти, щоб ресурс став успішним і відвідуваним. Але, на жаль, більшість блогерів постійно припускаються однакових помилок у роботі з соціальними мережами.

Якщо ви будете часто помилятися і не бачити позитивних результатів, рано чи пізно у вас опустяться руки й пропаде бажання продовжувати працювати в цьому напрямку. До того ж постійне повторення однакових помилок може не тільки призупинити роботу блогу, а й завдати відчутної шкоди торговій марці або бренду.

Комунікація за допомогою інтернету непомітно увійшла в наше життя, і ми часто не усвідомлюємо, що соціальні медіа — це загальнодоступний простір. І кожного разу, коли ви оновлюєте інформацію в будь-якій соціальній мережі, її може прочитати величезна аудиторія, ви легко залучите не лише знайомих, а й людей, яких ви не знаєте. Завдяки репостам ваших друзів ви маєте можливість спілкуватися з великою кількістю користувачів.

Отже, розглянемо 15 найбільш поширених помилок, що зустрічаються у веденні блогів і соціальних інтернет-ресурсів.

1. Перейти межу між ЗМІ та соціальними медіа

В першу чергу, соціальні інтернет-ресурси — це найважливіший інструмент впливу на аудиторію. Чи завжди ви користуєтеся ними за прямим призначенням? Необхідно розставити інформаційні пріоритети, проаналізувавши кількість новинних оголошень і особистих повідомлень, які можуть стосуватися користувача індивідуально. Визначте для себе, на кого розрахована інформація — на близьких друзів або ж на аудиторію, яку ви ще не знаєте, але хочете залучити до свого блогу, так би мовити, додати постійних читачів і обзавестися новими контактами.

2. Нехтувати новими знайомствами

Звичайно ж, соціальні медіа настільки великі, що налагодити контакт з усіма неможливо, та й не потрібно. Але зайнятися пошуком корисної цільової аудиторії та отриманням якнайбільшої кількості потрібних контактів просто необхідно.

Для цього важлива ваша постійна присутність у соціальній мережі. Уникайте коротких відповідей, показуючи таким чином незацікавленість. Спілкування має бути легким і невимушеним, і дуже скоро до вас потягнуться читачі, а ви відкриєте для себе величезну кількість переваг соціальних мереж.

3. Не додаєте читачів у друзі

Вибравши напрямок роботи в соціальних медіа, вам необхідно розраховувати свій час і сили, намагаючись знаходити бажання не тільки на пошуки клієнтів, але й на підтримку нових зв'язків. Ігнорування користувачів у соціальних медіа-ресурсах може призвести до втрати аудиторії та, як наслідок, вигоди, яку ви можете отримати.

4. У вашому блозі відсутня така важлива кнопка, як Like

Сьогодні в соціальних мережах все вимірюється «лайками» та «репостами». Дуже важливо надати користувачам можливість ділитися контентом, який вони читають у вас на сторінці, й підписатися на ваші оновлення. Так про вас дізнається більше людей. Варто вибирати ті ресурси, де такі кнопки передбачені.

5. Не налагоджуєте взаємні відносини з користувачами

Якщо хтось із ваших читачів додає вас у друзі в соціальній мережі, чи завжди ви відповідаєте взаємністю? Безумовно, інтернет-спілкування з величезною аудиторією вимотує і стомлює, але якщо ви тільки починаєте цей шлях, взаємність — це одна з найважливіших складових успіху. До того ж це відмінна можливість вивчити потреби ваших передплатників і передбачуваних клієнтів.

6. Не налагоджуєте взаємні відносини з діловими партнерами

Спілкування з людьми, які працюють у вашій сфері, — це відмінний спосіб завжди бути на крок попереду конкурентів. Ви будете в курсі всіх новинок, зможете багато чому навчитися і, головне, налагодити нові й вельми корисні контакти.

7. Хаотичне уявлення компанії в мережі

Найголовніше для просування бренду за допомогою інтернет-ресурсів — це створити чітку й логічну презентацію своєї компанії, продукції або послуг, що пропонуються. Постійні зміни в стратегії, нерозуміння, чого саме ви хочете, швидше нашкодять вашому бренду, ніж принесуть користь.

Популярное

Імовірність злому вашого телефону протягом наступного року
Дізнайтеся про реальну ймовірність злому вашого смартфона. Як тип пристрою, рівень його захисту та ваші звички в інтернеті...
Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: