Про правильність написання тексту для реклами сьогодні можна знайти багато інформації в інтернеті: блоги, спільноти, соціальні мережі і навіть цілі сайти, присвячені даній тематиці. Текст, що продає по суті є повноцінним рекламним носієм.
Текст для реклами несе в собі головну мету - пробудження інтересу до продукту і мотивування до виконання необхідних дій з боку споживача. За допомогою ефективної реклами можна не тільки зацікавити, але позбавити від будь-яких сумнівів щодо покупки товару чи замовлення послуги.
У чому суть тексту що продає
Цей вид контенту високо цінується підприємцями. Стаття повинна бути не тільки привертає увагу до продукту або послуги компанії, а й цікавою для потенційного покупця. Її цінність полягає в красиво завуальованій рекламі.
Створення продає тексту вимагає професійних знань і досвіду. Досить складно написати статтю без розуміння основ менеджменту, маркетингу і потреб цільової аудиторії. Для якісного виконання завдання також знадобляться додаткові знання в лідогенераціі, а також спеціальні продають фрази - ключові слова, які впроваджуються в текст в певній кількості.
Де можна застосувати рекламний текст?
Професійно написаний контент, що включає ключові фрази (за якими читач знайде статтю), може бути використаний на будь-яких сайтах. Більш того, навіть в інформаційних статтях можуть бути присутні ознаки маркетингу (продають фрази, психологічні прийоми для залучення уваги до продукту). У будь-якому випадку все зводиться до того, щоб користувач зрозумів, чому йому потрібно купити саме цей товар або замовити саме цю послугу.
Щоб правильно написати текст, потрібно розуміти, де він буде публікуватися і з якою метою. Для кожного виду контенту існують свої нюанси, які необхідно враховувати при написанні.
До видів рекламних текстів відносяться:
- короткий пост для Instagram;
- наповнення Landing Page;
- текст для e-mail розсилки;
- реклама на Facebook.
Важливо враховувати довжину тексту, вимоги майданчики, на якій будете публікуватися. Наприклад, на Facebook є свої рекомендації по створенню ефективного контенту. Не забудьте детально описати вигоди для читача, врахувати його інтереси, а також логічно подати інформацію.
Універсальні рекомендації до написання тексту що продає
Що стосується формули продають текстів, вона не складна. Досить один раз зрозуміти, як вона працює, і далі ви зможете створювати цікавий контент, який буде продавати. Спочатку дайте відповідь на три прості запитання.
Хто ваш потенційний клієнт?
Перед тим як почати писати текст, потрібно візуально намалювати перед собою загальний портрет клієнта. Визначте його болю, сумніви, страхи, переваги, інтереси. Важливо поставити себе на місце потенційного покупця і зрозуміти, що саме його зацікавить в вашому реченні. Для чоловіків важливі факти, а для жінок - емоції, що також потрібно враховувати при створенні контенту.
Що являє собою ваш продукт або послуга?
Ви повинні бути експертом в тій темі, яку торкаєтеся. Вивчіть конкурентів, досліджуйте тематику, проаналізуйте ринок. Це допоможе вам викласти інформацію структуровано і цікаво для читача, без порожніх фраз і роздумів. Структурування тексту викличе у користувача більше довіри до вас, так як ви знаєте, про що пишете.
Які вигоди для потенційного покупця?
Можна багато і довго розписувати, який у вас чудовий продукт і яка унікальна послуга. Однак якщо цільова аудиторія не побачить користь для себе, то всі ваші старання будуть марними. Вигоди можна розписувати прямо без прихованих смислів. Головне, щоб вони відповідали реальності.
Технічні нюанси
З попереднього пункту начебто і зрозуміло, як писати продають тексти, однак це ще не все. Важлива унікальність, низький вміст води, логічність, грамотне складання заголовків і розстановка закликів до дії.
Що таке вода в тексті?
Цей показник включає в себе співвідношення стоп-слів до загальної кількості слів у статті. Стоп-слова або слова-паразити не несуть ніякого сенсу: "звичайно ж", "крім того" та інше. Відразу побачити їх складно, тому можна скористатися сервісом Главред, Advego, Istio, Pr-Cy. Вважається, чим нижче показник води, тим набагато змістовніші текст.
Логічність тексту
У кожній статті повинні простежуватися логічні переходи від одного блоку до іншого. Переходячи до наступного розділу тексту, переконайтеся, що читач зрозуміє, чому ви до нього перейшли і про що далі піде мова. В іншому випадку потенційний клієнт не стане дочитувати до кінця і навіть не дійде до призову до дії, а просто закриє сторінку.
Заклик
Мотивування до дії обов'язково. Користувач чогось витратив свій час на читання вашого тексту, тому він повинен розуміти, що робити далі з отриманою інформацією.
Заголовки
Що стосується заголовків - це ціла наука. Від їх привабливості буде залежати, чи захоче користувач читати далі або перейде за іншим посиланням. Він повинен бути коротким, зрозумілим, відразу включати в себе вигоду.
Тепер ви знаєте основи складання продають текстів, залишилося почати практикуватися!