Сьогодні розмова піде про те, що таке title. Це унікальний тег, заголовок, який максимально точно формує поняття про тему сторінки і її суті в стислому вигляді. Коли користувач вводить в пошуковий рядок свій запит, він отримує список сайтів, про які першу інформацію отримує за коротким назві і опису. Унікальність і змістовність цієї назви є головними критеріями, здатними підняти сайт у видачі. Якщо ж заголовок буде не відповідає змісту сторінки, то він не зацікавить потенційного покупця і не призведе його на сайт.
У чому особливість title
Простими словами, тег title дає чітке поняття того, про що піде мова в статті, але при цьому весь сенс вміщається в декількох словах. Однак варто враховувати, що технічні вимоги до заголовка сайту можуть змінюватися пошуковими системами. Тому навіть готові тайтли періодично вимагають оптимізації та аналізу. До того ж, пріоритети та інтереси цільової аудиторії згодом можуть стати іншими, що також призводить до зміни заголовків сайту.
Суть якісного заголовка:
- в кожен тайтл повинен бути включений запит з високою частотністю;
- назва сторінки повинно відображати її зміст і бути зрозумілим для читача;
- не забувайте про логіку. Не варто в заголовку просто перераховувати ключові запити
За допомогою правильно оптимізованих тайтл і дескріпшн можна значно підвищити відвідуваність сайту.
Основні положення
Метадані сайту стануть корисними при створенні нових бізнес проектів або вдосконаленні діючих торгових майданчиків. Для їх впровадження найкраще скористатися послугами підрядників, які зможуть в стислі терміни виконати всю роботу і відразу правильно прописати заголовки та описи. Якщо ви хочете спробувати самостійно поекспериментувати, будьте готові, що ваш сайт виявиться на останніх позиціях у видачі пошуковими системами і бажаний результат ви отримаєте не скоро
До загальних рекомендацій складання title відносять такі:
- Не потрібно нехтувати необхідністю попереднього аналізу.
- Проведення ретельного аналізу семантичного ядра.
- Не варто забувати, що крім пошукових роботів існують і люди, які читають контент.
- Метатеги для сайту повинні бути унікальними і змістовними.
- Необхідно дотримуватися чіткого плану дій та рекомендацій по збору семантики.
Щоб формувати оригінальні та цікаві заголовки, рекомендується більше читати науково-популярну, публіцистичну і художню літературу. Це допоможе удосконалювати свої знання і зрозуміти, що може зацікавити читача, а що ні.
Для того, щоб зрозуміти, як правильно прописати метатеги, слід розуміти, що title є провідним, але не єдиним компонентом оптимізації сторінки. Також в даному процесі беруть участь другорядні заголовки, текстове наповнення і description. Вони повинні підходити за змістом основного заголовку, а інакше він просто втратить свою актуальність.
Як робота з семантичним ядром впливає на title
Правильний тайтл - це всього лише частина роботи, який передбачає повноцінне наповнення сайту інформацією і корисними даними. Він є безпосередньою частиною просування готового проекту. Тому складання основного заголовка полягає в вивченні теми, конкретної ніші на ринку і детальної роботи над правильної розробкою структури сайту. Це говорить, що тільки сукупність заходів і кластеризація семантичного ядра принесуть 100% прибуток.
Основні вимоги до title:
- оптимальний розмір тексту від 70 до 90 символів;
- розміщення ключових слів ближче до початку тексту;
- відсутність стоп слів;
- бренд або назва компанії краще вказувати ближче до кінця тайтла;
- більш актуальним є не повторення ключових слів, а використання слів, схожих за змістом;
- ключові слова в заголовку Н1 і title можуть збігатися;
- відсутність перерахування всього асортименту або регіонального розташування філій;
- заборона на використання КАПСЛОКУ;
- ключові слова повинні бути рівномірно розподілені по тайтла;
- грамотність і структурування є обов'язковими умовами.
Для створення title і description можна застосовувати сучасні автоматизовані методи і ефективні інструменти. Пам'ятайте, що ключові слова в заголовку повинні бути грамотно і логічно прописані. Не можна, щоб вони сильно кидалися в очі або порушували логічність тайтла. Якщо у вас немає часу розбиратися в тонкощах складання метатегов, зверніться краще до досвідчених фахівців, які займаються SEO просуванням. При великих обсягах і наявності декількох тисяч сторінок рекомендується використовувати спеціальні плагіни. З їх допомогою формуються унікальні метадані через змінні і шаблони.