Чому просування сайту не можна зупиняти?

Дата публікації
10.05.2022
Рубрика
Переглядів
857

Чому просування сайту не можна зупиняти?

Просунути сайт у Google буває непростим завданням. Для великих інтернет-магазинів недостатньо внутрішньої оптимізації. Алгоритми пошукової системи враховують становище сайту на тлі Світової Мережі. І головним критерієм у цьому є посилання, тобто лінкбілдинг.

Як оптимізувати бізнес в умовах кризи?

Ми рекомендуємо обговорити з агентством мінімальний антикризовий пакет послуг, що складається щонайменше з наступних пунктів:

  1. Техпідтримка, а також захист від зловмисників. Сайт повинен залишатися в робочому стані незважаючи ні на що!
  2. Оплата хостингу, продовження домену. Зупинити сайт – поховати сайт, а разом і успіх усього бізнесу. Пам'ятайте про це.
  3. Для сайтів послуг має сенс розробити акційну унікальну торгову пропозицію за умови підписання або укладання договору мінімум на 3-6 місяців або більше. Це утримає клієнтську базу та стабілізує бюджет.
  4. Для інтернет-магазинів важлива підтримка актуальних цін та наявності товарів на складі.
  5. Блоги, інформаційні ресурси повинні продовжувати публікувати контент хоча б на 10%-20% від звичного темпу.
  6. Лінкбілдінг. Це слово можна порівняти зі словом “допінг” у SEO хоча б тому, що це …

Основна причина, чому у сайту скачуть і валяться позиції

Саме так! У “професійному спорті” закупівля маси посилань завжди на межі фолу, але в боротьбі за перше місце, посиланнями займаються без винятку всі. Говорячи простою мовою, лінкбілдинг - це робота з нарощування маси посилань з інших сайтів з метою підняти рейтинг домену по відношенню до конкурентів.

Чому не можна зупиняти просування? І поки весь склад гравців рухається в єдиному розміреному ритмі, набуваючи ваги, пошукова система, спираючись на порівняльний аналіз, не помічає нічого підозрілого.

Але варто перервати естафету по беклінках лише на два-три тижні, і раніше сформований посилальний профіль буде трактований як спроба маніпуляції алгоритмами пошукової системи: контент, розміщений за гроші, що раніше приносив користь, відтепер може навіть і нашкодити. Часто-густо в таких випадках доводиться відмовлятися від власних беклінків, починаючи лінкбілдінг фактично з нуля.

Зупинка SEO просування часто виникає, якщо:

  1. Клієнт припиняє фінансування у зв'язку з ЧП або самостійно вирішивши, що сайт вже досягнув необхідного успіху.
  2. Сезонний бізнес, власник якого наївно вважає, що роботи з пошукової оптимізації міжсезоння не потрібні.

Google не шанує куплені посилання, цей фактор традиційно враховується при ранжируванні сайту і, ускладнюючись рік у рік, вимагає все більшої відповідальності. Зрештою, лінкбілдинг - це окрема стаття витрат на просування, і зокрема одна з найголовніших.

Криза як спосіб просування в SEO

Інтернет-маркетинг у кризу (тобто в період зниження попиту, або його повної відсутності) доцільно акцентувати у довгострок: бюджет, розрахований на контекстну рекламу рекомендується перерозподілити на користь SEO. Пам'ятайте, що ці витрати на просування сайту обов'язково окупляться коли закінчиться надзвичайний стан. Тут також слід згадати ефект пружини: Історія доводить, що майже кожне лихо супроводжується економічним підйомом.

Важливо розуміти, що Google не має жодних даних щодо вартості того чи іншого посилання. Насамперед важлива загальна динаміка, яку слід зберігати. Щоб не починати лінкбілдинг з нуля, ми рекомендуємо підтримувати розвиток посилального профілю хоча б мінімальними засобами, часом навіть нехтуючи якістю майданчиків для розміщення.

Як отримати природні посилання?

Ось так виглядає природний приріст маси посилань:

Чому просуванням сайту потрібно займатись постійно?

Проект зростає, стає більш пізнаваним, на нього посилається все більше сайтів: люди розміщують статті, новини, огляди, діляться на форумах, у коментарях і так далі.

Чому SEO-просуванням потрібно займатися постійно?

Подивіться як пропорційно знижується рейтинг сайту, який зупинив приріст посилальної маси влітку 2020 року:

Криза як спосіб просування у SEO

Один з наших колишніх проектів, великий інтернет-магазин медичного обладнання, заощадивши на просуванні в період локдауну, на жаль для себе і для нас, на сьогоднішній день є антиприкладом того, що просування товару в умовах кризи актуально не менше, ніж раніше.

Висновок

Якщо внутрішня оптимізація сайту раніше виведена на прийнятний рівень і не вимагає глобальних виправлень, а бюджет критично малий, доцільно направити його цілком на лінкбілдинг: підтримуючи динаміку зростання беклінків, ви не тільки рятуєте ваші гроші, витрачені на зовнішнє просування за попередній період, але й перетворюєте посилальний профіль на велику перевагу перед нерішучими конкурентами.

Найкраще просування сайту - те, що не припиняється:)

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: