Прощай Директ. Яндекс показав українським рекламодавцям справжню блокування сервісів - Фенікс Індастрі

Прощай Директ. Яндекс показав українським рекламодавцям справжню блокування сервісів

Категорія
Веб-новини
Дата публікації
26.05.2017
Переглядів
36

Поки у всіх вітчизняних ЗМІ активно обговорюють блокування російських соціальних мереж, пошукової системи Яндекс, поштового сервісу mail.ru та інших ресурсів для рядових користувачів, у вебмайстрів і SEO-фахівців з'явився привід для занепокоєння. Відомий сервіс розміщення реклами Яндекс Директ відключив можливість створення облікових записів для України, а також перестав приймати оплату в гривні.

Якщо звичайні блокування доступу на рівні провайдерів можна обійти, використовуючи навіть безкоштовні віртуальні приватні мережі VPN, то тут все набагато складніше. Обмеження стали закономірною реакцією на введення санкцій проти Яндекса. Нагадаємо, що рахунки компанії в Україні заблоковані, київський офіс практично зупинив роботу, а сервіс втратив фізичну можливість приймати банківські платежі через українські банки.

Що робити і коли все запрацює?

За повідомленнями від представників команди Директа, в українських рекламодавців все ж залишилася можливість використовувати сервіс. Однак доведеться вдатися до послуг міжнародних онлайн рекламних агентств Яндекса, чиї офіси мають європейську, білоруську чи казахстанську «прописку». Розробники обіцяли поділитися з громадськістю дієвими схемами співробітництва в нових умовах, як тільки ситуація стабілізується та проясниться.   

Що ж стосується завислих платежів, які не встигли «впасти» на рахунок в особистому кабінеті користувача, в офіційному листі рекламодавцям сервіс рекомендує відправити запит на скасування транзакції безпосередньо в банк. Зазвичай банки повертають гроші за заявою в подібних ситуаціях. 

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення