BIG
Короткий огляд реалізованого проєкту
Проєкт для компанії Big, що продає різноманітне електроустаткування, будівельні матеріали, засоби освітлення – повноцінний торговельний сайт, створений з нуля. Замовник отримав оригінальний та зручний інтерфейс для клієнта, що привертає увагу, та просту у керуванні адміністративну панель для обробки замовлень, ціноутворення, оновлення асортименту. Технологія Laravel Framework.

Головна сторінка сайту наповнена корисними рубриками: категорії товарів; актуальні акційні пропозиції у вигляді слайдеру; поле пошуку, що реагує на перші літери запиту, надає варіанти релевантних товарів та можливість швидкого переходу до них. Наповнення сайту чітко рубриковане, завдяки чому відвідувач може легко зорієнтуватися та знайти потрібну інформацію.

Для зручної взаємодії з магазином у проєкті застосований модуль швидкого пошуку необхідних товарів для користувачів. Щоб отримати перші результати пошуку, достатньо ввести кілька літер та за наявності відповідних пропозицій, будуть надані відповідні товари. Додатково пропонується перелік категорій у яких можна продовжити пошук продукції.

У структурі каталогу товарів використані зменшені зображення для категорій I і II рівнів, що значно полегшує роботу з даними і сприяє швидкому пошуку потрібних продуктів, зменшуючи час на пошук до 50%. У кожному розділі подано перелік брендів, які пропонуються в даній категорії. Це дає змогу покупцям магазину ефективно користуватися функціоналом каталогу для знаходження і вибору відповідних товарів.

На сторінці каталогу товарів користувачеві надається можливість вибору з категорій другого рівня для уточнення пошуку продукції. Каталог оснащений зручною системою фільтрації, завдяки якій покупці можуть легко і швидко знайти товари, що відповідають їхнім запитам.

Сторінка товару наповнена фотографіями, загальними відомостями та технічними характеристиками. У разі варіативності товару за окремими ознаками (потужність, розмір, кольори) обрати потрібний можна з випадаючого списку зі сторінки товару без необхідності повернення до каталогу та уточнення пошукового запиту.

Оформити замовлення можна за традиційною схемою через кошик покупця або в один клік. У першому випадку клієнт самостійно керує процесом: редагує перелік товарних позицій; обирає спосіб оплати; обирає спосіб отримання та вносить дані про адресу доставки. У другому випадку потрібно лише вказати контактний номер телефону та зачекати на дзвінок менеджера – всі подальші дії будуть виконані у телефонному режимі.



