Case study

Дві Клеми

Про проєкт
Інтернет-магазин для компанії Дві Клеми
achiev-star про проєкт

Короткий огляд реалізованого проєкту

Компанія «Дві клеми» – магазин акумуляторних пристроїв, потребувала сайт, який би забезпечував зручний доступ до широкого асортименту товарів, допомагав відвідувачам у виборі моделей та забезпечував зручну комунікацію із менеджером.

Головна сторінка
Головна сторінка

Увагу відвідувачів при відкритті сайту привертають такі елементи: посилання на каталог; актуальні акційні, спеціальні пропозиції; карусель з лідерами продажів; тематичні публікації. Перша сторінка відразу занурює клієнта у вигідні пропозиції, пропонує глибше ознайомитися з товарними позиціями та за потреби отримати консультацію менеджера.

Структура каталогу
Структура каталогу

Каталог продукції містить основну інформацію, що цікавить потенційного покупця. З метою полегшення пошуку у ньому передбачено розгалужену структуру (тематичні підкатегорії) та кілька ключових пошукових фільтрів, зокрема: бренд; модель та модифікація товару; цінова градація.

Пошук
Пошук

Опція пошуку на сайті – один з основних інструментів інтернет-магазину. Від якості її роботи залежить зацікавленість відвідувача у подальшій співпраці. Пошук по сайту налаштований на відгук за першими літерами пошукового запиту, пропонуючи релевантні варіанти з каталогу, на які можна перейти за допомогою однієї кнопки.

Сторінка товару
Сторінка товару

До кожної товарної позиції надано детальний опис, що включає технічні характеристики, загальну інформацію, інструкцію використання, код, вартість. На сторінці зазначається наявність у магазині та на складі, передбачена кнопка придбання через кошик та в 1 клік. Запропоновані аналогічні товари, що можуть зацікавити покупця.

Кошик
Кошик

У кошику покупця можна не лише переглянути позиції та оформити замовлення, а також редагувати склад, кількість по окремим товарам, повернутися на їх сторінку для уточнення інформації за активним посиланням. Також додана опція замовлення у одне натискання.

Бренди
Бренди

Окрема увага приділена класифікатору брендів. У ньому покупець може відфільтрувати товари за алфавітним показником або у межах загальної сітки за традиційним пошуком. Зручний каталог одразу привертає увагу покупця, приваблює швидким підбором альтернатив.

Про проєкт
Інтернет-магазин для компанії Дві Клеми
special bg

Давайте створимо щось особливе Розкажіть нам про ваш проєкт
і ми підкажемо кращий спосіб
його реалізації

* - поля, обов’язкові для заповнення
fenix-est