Система особистого кабінету для працівників та клієнтів компанії EuroLab Система особистого кабінету для працівників та клієнтів компанії EuroLab
Проект

Система особистого кабінету для працівників та клієнтів компанії EuroLab

Види робіт
Кастомна розробка проекту
ABOUT PROJECT
ЗАВДАННЯ

Створити систему особистого кабінету для клієнтів та працівників компанії EuroLab, що спеціалізується на продажі автомобільних рідин, включаючи мастила, хімію, мастильні матеріали тощо. Головне завдання полягає у створенні системи з трирівневим доступом: керуючий, менеджер та клієнт. Всі типи користувачів можуть створювати замовлення. Крім того, менеджери та керівники повинні мати можливість контролю продажу, виконання планів та інших операційних можливостей.

Implementation
КАТАЛОГ ПРОДУКЦІЇ

Система дозволяє всім користувачам швидко та зручно вибрати та замовити продукцію EuroLab. Клієнти можуть створювати замовлення самі, а менеджери та керівники можуть створювати замовлення для конкретних клієнтів, які знаходяться у базі даних компанії. За допомогою фільтрів можна вказати необхідні параметри, перевірити наявність товарів на складі, додати товари до кошика та оформити покупку.

БАЗА КЛІЄНТІВ

Для менеджерів та клієнтів доступні функції фінансової статистики та адміністративної частини системи замість стандартного каталогу. На цій сторінці кабінету можна відслідковувати обороти, замовлення, борги, накладні клієнтів тощо. Додатково реалізовано можливість перевірки виконання планів продажу, додавання нових клієнтів та планування роботи з клієнтами.

ПЛАНУВАННЯ

Система планування роботи для співробітників компанії передбачає створення послідовності взаємодії менеджерів або керівників з клієнтами з продажу продукції EuroLab. На цій сторінці відповідальний працівник може створювати завдання, а також відзначати результати виконання. Це дозволяє керівникам бачити, як працюють менеджери компанії.

СТОРІНКА З НАКЛАДНИМИ КЛІЄНТАМИ

На сторінці з накладними клієнтів користувач може швидко ознайомитися із замовленнями клієнтів, отримати необхідну інформацію та дізнатися про результати роботи з клієнтами за обсягом реалізованої продукції. Цей розділ дозволяє керівнику компанії оцінити ефективність роботи менеджерів та контролювати виконання планів продажу.

ОБОРОТ КЛІЄНТІВ

Розділ обороту клієнтів дозволяє відстежувати доходи, які отримують від клієнтів компанії. Залежно від поточної ситуації, користувач може виявити просідання у продажах, пов'язані з тим, що клієнти давно не робили замовлень, і повідомити їх про необхідність поповнення запасів мастил або автомобільної хімії.

ВІДСТЕЖЕННЯ ВИКОНАННЯ ПЛАНІВ

Відстеження виконання планів є важливим аспектом діяльності будь-якої компанії. В особистому кабінеті реалізовано функціонал встановлення планів для менеджерів, а також можливість швидко дізнатися про поточний стан справ кожного працівника. Це дозволяє керівникам компанії оцінити ефективність роботи своїх співробітників та вживати заходів, якщо плани не виконуються.

OVERVIEW
Короткий огляд проекту

Виконаний проект повністю вирішує поставлене клієнтом завдання та коректно працює на будь-якому типі пристроїв. Перегляньте рівень адаптивності сайту або перейдіть до перегляду повноцінної версії за посиланням нижче.

Хочу схожий проект Дивитися проект
Desktop
Tablet
Get in touch
Є ідея для проекту?
Напишіть нам
Если у вас есть идея для собственного проекта и вы хотите реализовать ее с нами, оставьте заявку и мы свяжемся с вами для обсуждения деталей.
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: