ZOLA
Короткий огляд реалізованого проєкту
Розробити інтернет-магазин для монобренду косметики Zola. Основне завдання реалізації проекту полягала в ефектній подачі продукції зі зручним інтерфейсом пошуку, а також замовлення продукції. Потенційний клієнт при необхідності повинен мати можливість ознайомитись з особливостями бренду косметики Zola, отримати необхідну інформацію про партнерство, а також легко та просто замовити необхідну продукцію.

Головна сторінка проекту пропонує до уваги відвідувачів слайдер з коротким оглядом топ-продукції бренду, а також можливість переходу до акційних пропозицій. Далі на сторінці покупець може ознайомитися з різними категоріями товарів, особливостями бренду і т.д.

Картка товару пропонує покупцю ознайомитися з великими превью товару, характеристиками та описом косметики, умовами доставки/оплати, а також відгуками до продукту. Доступна опція регулювання кількості товару перед додаванням до кошика, а також можливість покупки один клік.

Оформлення замовлення виконано з урахуванням можливості коригування складу замовлення, мінімум необхідної інформації для заповнення, а також можливістю використання промокоду. Перед підтвердженням замовлення покупець бачить повне розшифрування, з чого складається ціна: загальна сума, знижка на замовлення, вартість доставки та підсумкова вартість.

Для покупців реалізовано карту партнерської мережі, де можна забрати замовлення, вибравши опцію “Самовівіз”. Перед тим як оформляти замовлення, клієнт може дізнатися, де знаходиться найближчий партнерський магазин і якщо йому підходить розташування, він може швидше забрати свою продукцію, не витрачаючи час на доставку товару транспортною компанією.



