99% сайтів, які запускають роботи з SEO-просування, відразу починають перероблятися. Як мінімум, вам одразу запропонують зробити seo-аудит проекту та впроваджувати ТЗ з технічної оптимізації.
Фахівці висувають безліч вимог:
- переробити структуру сайту, тому що вона не відповідає пошуковому попиту (може потягнути за собою зміну URL-адрес сторінок, редиректи, плутанину в індексації проекту та релевантності, якщо сайт вже доступний для сканування пошукових систем)
- додати нові розділи
- доробити функціонал (втрачені важливі точки зростання пошукового трафіку, немає можливості для оптимізації певного типу сторінок тощо)
- провести seo-аудит проекту
- розробити ТЗ з технічної оптимізації та впровадити його
- провести внутрішню оптимізацію
Все це призводить до додаткових втрат часу та бюджету.
У свою чергу, звинувачувати розробника не можна і не варто, в тому, що на сайті не враховано будь-які SEO-вимоги. Замовник повинен самостійно подбати про подальший розвиток свого ресурсу. Перед початком розробки завжди можна проконсультуватися з фахівцями, подумати як і де брати клієнтів для свого бізнесу, які канали реклами будуть основними і найбільш ефективними.