12 Рекомендацій для збільшення конверсії

Категорія
Cтатті
Дата публікації
11.12.2020
Переглядів
361

Дану тему складно розкрити з використанням «життєвих» метафор і порівнянь, тому систематизовано і
БЕЗ ВОДИ

Поїхали: У вас інтернет-магазин, який працює вже якийсь час, але поведінка Ваших клієнтів на сайті змінюється постійно, і ви дуже гостро відчуваєте ці коливання. Відвідувач часто вже з перших секунд розуміє, буде він тут купувати чи ні. Якщо користувача не влаштовує дизайн і структура сайту, він плутається в розділах, не може знайти контакти для зв'язку з консультантом або спосіб оплати має складну ланцюжок дій - він тут же закриє сторінку і піде до конкурентів.

Трафік є, а замовлень мало ?!
Працюйте над конверсією! Неконверсіонний сайт - чорна діра для рекламного бюджету.

Інтернет-магазин повинен продавати, а не просто демонструвати асортимент.

Трохи теорії:

Конверсія - співвідношення числа користувачів, які здійснили цільове дію, до загальної кількості відвідувачів. Виражається у відсотках. Цільовим дією для інтернет-магазину не завжди є покупка. Це буває реєстрація, підписка на новини, додавання в корзину і т. Д. З урахуванням цілей визначається також тип конверсії - в Ліди або клієнта перетворюється наш відвідувач. У першому випадку від користувача досить реєстрації, додавання товару в кошик і інших «холодних» або «теплих» дій. Якщо людина замовив - вже досягнута конвертація в клієнта.

Розглянемо елементарний приклад:

Протягом одного тижня в інтернет-магазин прийшли 570 осіб. За цей період скоєно 18 замовлень.

S*100/K

де: S - кількість виконаних замовлень за певний проміжок часу; K - загальне число унікальних (!) Відвідувачів за аналогічний період.

18*100/570=3,1%

Це багато чи мало? 

Все індивідуально. Для інтернет-магазину зі специфічними продуктами або унікальним торговим пропозицією показник не такий вже великий. Якщо ніша конкурентна, CTR відмінний. Чим більше ресурсів з аналогічними пропозиціями, тим менший показник вважається оптимальним.
На CTR в цілому впливає сукупність багатьох факторів, таких як:
• сезонні коливання попиту;
• тип продукту;
• якість самого ресурсу;
• зацікавленість покупців;
• довіра до бренду.

А тепер до практики:

1. Зробіть покупки доступними без реєстрації. Ніхто не любить вводити ці та-мейли, паролі і, не дай бог, купу іншої зайвої інформації. Надайте доступ до шопінгу без реєстрації. Але особистий кабінет на сайті не завадить, так як тут бажаючі зможуть відстежувати стан посилки, формувати списки бажань.

2. Віддайте перевагу кнопки написів. Кнопка Call-To-Action - прямий шлях до підвищення кількості клієнтів. Оформіть її правильно: зробіть контрастною на тлі дизайну, залиште навколо вільний простір, використовуйте зрозумілий текст заклику.

3. Попрацюйте з описами. Напишіть короткий опис до конкретного продукту, уточніть повні характеристики, вартість товару. Чи не змушуйте людей «гуглити» потрібну їм інформацію.

4. Розкажіть про плюси товару. Чому клієнт повинен купити цей продукт? Розкрийте відповідь через переваги товару. 

5. Завантажте фотографії. Заливайте якісні фото товару, бажано з різних ракурсів. Не забудьте стиснути зображення, щоб сторінка завантажувалася швидше.

6. Перейдіть супутню продукцію. Покупець розглядає смартфон? Запропонуйте йому купити чохол або портативний зарядний пристрій через розділ «супутні товари».

7. Створіть відчуття терміновості через знижки, акції, інші «плюшки». Влаштовуйте розпродажі, нічні знижки, робіть вигідні пропозиції з обмеженням за часом. Це стимулює скористатися шансом.

8. Подаруйте подарунок. Пропонуйте покупцям подарунки за замовлення на N суму, підписку на розсилку або виконання інших дій. Це може бути навіть безкоштовна доставка або знижкова карта.

9. Налагодьте клієнтську підтримку. Додайте онлайн-чат для оперативного зв'язку з менеджером, кілька телефонів для консультації, форму зворотного дзвінка.

10. Приділіть увагу забутим кошиках. Робіть розсилку по базі клієнтів: нагадуйте людям про незавершеною покупці. З великою ймовірністю хтось повернеться і нарешті доведе справу до кінця.

11. Додайте зручну форму оплати. Дайте покупцям можливість оплачувати товари онлайн по банківській карті, електронного гаманця.

12. Пропрацюйте юзабіліті. Перевірте швидкість завантаження сторінок, зручність структури та фільтрів, додайте відсутні функції, відомості. Покупцям подобається простий і комфортний доступ до категорій, а не довгий блукання по магазину.

Отже, з поняттям, формулою розрахунку і прийомами підняття CTR ми розібралися. Тепер потрібно зрозуміти, як відстежувати і аналізувати конверсію, адже ці відомості показують поведінкову активність користувачів і ефективність сайту в цілому. Тут на допомогу прийде сервіс Google Analytics. Щоб інструмент працював, встановіть на своєму сайті лічильник статистики. Буде потрібно також вибрати найбільш важливі для вас цільові дії. У Google Analytics доступні цілі на основі шаблонів, розумні і власні. Детальна інструкція по установці, налаштуванню і використанню сервісу є в довідці Google - після ознайомлення Ви зможете «протестить» все самостійно.

Хороших Вам конверсій!

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати
нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати
нам у месенджери: