Що таке Landing Page і для чого він потрібен

Дата публікації
23.02.2021
Переглядів
163

Лендінг - це сайт, що найчастіше складається з однієї сторінки, наповненою змістовним і привертає контентом. Він призначений для отримання повної свободи дій від користувача: завантажити додаток, оформити покупку, замовити послугу. Ефективність Лендінг Пейдж полягає в тому, що він вимагає виконання тільки одного дії. Створюється під потреби певного кола зацікавлених користувачів, які залучаються за допомогою реклами.

Коли потрібен Лендінг Пейдж?

Лендінг сторінка представляє собою проміжну сходинку на шляху розвитку бізнесу. Головна особливість полягає в подачі інформації - стисло, логічно, зрозуміло, цікаво. Текстове, аудіо та відео наповнення комбінується таким чином, щоб цільової покупець відразу ж спалахнуло бажанням натиснути на кнопку і купити, замовити, взяти участь, дізнатися більше.
Landing page створюється для просування продукту або послуги. Він корисний для концентрація уваги відвідувачів на конкретній дії. З огляду на, що посадкова сторінка збирає вже зацікавлених користувачів, ймовірність покупки або замовлення значно зростає. Тому всім власникам бізнесу вигідно створення Лендінгу.
Для отримання ефективної Лендінг сторінки необхідно враховувати психологічний портрет цільового покупця. Важливо розуміти, які фрази і прийоми зачеплять його і змусять залишитися на сайті.

Класифікація посадочних сторінок

Залежно від цілей посадочні сторінки діляться на кілька типів. Все залежить від потреби і характеру заходів після переходу за посиланням. Сайт передбачає такий розвиток подій: прийшов, подивився, виконав.
Лендінговая сторінка ділиться на такі типи:
  1. Товарний Лендінг передбачає продаж конкретного продукту з наданням докладного опису, візуальної подачі та переліку переваг. Лендінг продукту дозволяє швидко оформити замовлення і зорієнтуватися в оплаті і доставці.
  2. Послуги також припускають продажу, тільки вже не товару, а будь-якої сервіс або послугу. В цьому випадку контент включає в себе опис плюсів співпраці і можливість встановлення діалогу з клієнтом. Для підтвердження дій створена кнопка «Замовити».
  3. Підписка передбачає збір інформації та формування бази потенційних клієнтів. Для цього користувачеві не потрібно витрачати гроші, тому він легко реєструється, тим самим забезпечуючи себе новинний розсилкою від компанії і яким-небудь приємним бонусом. Власник сайту отримує електронну адресу або номер телефону потенційного клієнта.
  4. Брендовий посадкова сторінка є інформаційним майданчиком великих підприємств. Вона не має активної кнопки для переходу до конкретних дій, а забезпечує повноцінне інформування клієнтів про новинки, зміни та акційні пропозиції компанії.
Конструктори Лендінга передбачають створення декількох варіантів сторінок. Це обумовлено тим, що одна компанія може працювати в декількох напрямках, тому і Лендінги повинні бути різного призначення.

Створення Лендінг сторінки

Перед розробкою продає сторінки, потрібно зрозуміти спочатку, як створювати Лендінзі правильно. З одного боку, сам процес досить простий, однак важливим етапом є формування цікавого і чіпляється контенту. Зробити Лендінзі продуктивними і працюють також допоможе використання спеціальних конструкторів, де можна розташувати інформаційні блоки по своєму бажанню.
Щоб створити лендінговую сторінку, потрібно врахувати такі правила:
  • виділення пріоритету - один Лендінгем для одного товару;
  • чіпляє дизайн - основний фактор для залучення уваги;
  • якісний і унікальний контент з повною відповідністю тематиці сторінки;
  • використовувати аргументи для переконання у потребі придбання конкретного товару або послуги;
  • конструктор цільових сторінок усіх видів передбачає наявність форми для внесення особистих даних;
  • слід акцентувати увагу користувачів на конкретних діях, виділяючи їх кольором або додатковими дизайнерськими елементами;
  • наявність бонусів є додатковим спонукальним чинником.
Існує багато ресурсів, навчальних, як створити Лендінгем самостійно, але при цьому потрібен постійний аналіз і коригування, використовуючи додаткові інструменти. Це дозволить визначити його сильні і слабкі сторони.

Популярное

ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
12.05.2021
Читать
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
30.04.2021
Читать
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: