KPI інтернет магазину

Дата публікації
06.04.2021
Рубрика
Переглядів
1319

Якщо ви є власником інтернет-магазину і хочете збільшити прибуток, ми допоможемо вам зрозуміти, з чого потрібно почати. І хоча в цьому питанні складно виділити тільки один пункт, так як до розвитку сучасного бізнесу для створення сприятливого клімату сьогодні ми поговоримо про KPI для маркетолога.

KPI: що це і яка його роль

Розшифровка KPI - Key performance indicators, що перекладається, як ключові показники ефективності. З їх допомогою можна визначити наявність проблем і шляхи їх усунення, проаналізувати ефективність роботи інтернет-магазину.

Онлайн маркетинг вимагає формулювання KPI і оцінки розвитку бізнесу з найперших днів існування. Деякі підприємці вважають, що аналітика марна на перших етапах. Ця позиція є невірною і надалі викликає проблеми в просуванні майданчика.

Якщо ви ставитеся серйозно до свого інтернет-магазину, вам варто розуміти, навіщо потрібні KPI показники і як їх аналізувати. З їх допомогою можна:

  • досягти цілей. Ви можете порівнювати бажані параметри з тими, які є на даний момент. Ви зрозумієте, скільки залишилося працювати для отримання потрібного результату;
  • аналізувати рекламні кампанії, своєчасно виправляти помилки;
  • оцінити динаміку продажів торгового майданчика;
  • оцінити окупність і конверсію проекту;
  • визначити сильні і слабкі сторони інтернет-магазину.

Ключові показники ефективності грають важливу роль в розвитку бізнесу. І якщо ви хочете, щоб ваш магазин впевнено зайняв тверді позиції в своїй ніші, необхідно освоїти цілий ряд параметрів. Справа в тому, що для різних видів бізнесу існують різні цифрові показники. Тому перш, ніж заглиблюватися в цю тему, необхідно розуміти, що потрібно саме вам.

Після визначення цілей можна переходити вже до того, як розрахувати KPI.

Відстеження KPI

Маркетингові показники відслідковуються інтернет-маркетологами. У великих організаціях працює цілий штат досвідчених фахівців, які постійно аналізують і відстежують зміна параметрів для оптимізації діяльності бізнесу. Однак при бажанні ви можете навчитися і самостійно виконувати ці завдання. Багато що залежить від масштабності бізнесу і вільного часу.

Щоб зрозуміти, як розраховується KPI, ми розберемо найважливіші параметри:

  1. Трафік в маркетингу означає загальну відвідуваність майданчики за період, що цікавить. Він показує збільшення і зменшення кількості відвідувачів сайту, завдяки чому можна проаналізувати, які дії спровокували ці зміни. Цей показник також дає можливість зіставляти отримані параметри з даними конкурентів. Отримати необхідні цифри допоможе Google Analytics і Яндекс.Метрика.
  2. Конверсія покупок дає можливість проаналізувати кількість відвідувачів, які зробили замовлення в вашому магазині. Цей показник свідчить про ефективність торгового майданчика. Якщо відвідуваність висока, але замовлень немає, значить необхідно щось змінювати (УТП, опису товарів, заклики).
  3. Конверсія переглядів сторінок буде актуальною для магазинів з великим асортиментом. Це допоможе виділити найпопулярніші позиції і просувати їх, а товари з низьким попитом відсікти.
  4. ROI (окупність) дає можливість проаналізувати ефективність ваших вкладень в розвиток. Тобто, що ви витратили на рекламу і що отримали. Існує KPI формула, яка дозволяє прорахувати: (прибуток з продажів - вкладення на рекламу) / вкладення на рекламу × 100%.
  5. Покинуті кошика. Відразу постає питання - чому на останньому етапі клієнт не завершив оформлення замовлення. Варіантів може бути багато - забув, знайшов товар дешевше або більш вигідні умови доставки. Як же розрахувати? Припустимо в кошик кинули 30 товарів, а до закінчення дня так і не придбали товар тільки 5. Виходячи з цього, складаємо формулу: (30-5) / 30 × 100% = 25%.
  6. Середня вартість замовлення. Тут ви зможете оцінити, на яку суму розраховують ваші клієнти, скільки грошей вони готові віддати за товар. Саме таким чином ви зможете встановити найоптимальніші ціни.
  7. Цінність покупця. Цей параметр включає загальну суму, на яку вже скупився клієнт у вашому магазині. Він допоможе вам оцінити перспективність кожного покупця, які позитивно реагують на пропозиції, переходять по email-посиланнях. Це ті клієнти, заради яких варто вкладатися в рекламу.

З огляду на всі ці показники ефективності інтернет-маркетингу, ви зможете правильно розподіляти свої ресурси, грамотно оцінювати фінансові витрати, які в подальшому принесуть вам прибуток. Це дозволить збільшити продажі, а відповідно і дохід.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: