Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу

Дата публікації
30.04.2021
Рубрика
Переглядів
1709

Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати продукт, повністю відповідає його вимогам. Однак при цьому для компаній існує проблема пошуку покупців. Для їх залучення необхідно вміти подавати вигоди товару або послуги.

Унікальна торгова пропозиція являє собою концепцію, яка описує цінність продукту або послуги. Головне завдання підприємця - привести цільової аудиторії переконливі аргументи, чому варто робити замовлення саме у нього. Для цього важливо самому для початку зрозуміти, чим відрізняється ваша пропозиція від інших в займаному ринковому сегменті.

Якщо вас цікавить, що таке УТП, значить ви на правильному шляху. Якщо зрозумієте, як правильно складати унікальна пропозиція, зможете залучити більше партнерів і покупців.

Головні особливості УТП

Не плутайте УТП з рекламою, яка нам часто трапляється на сайтах, в соціальних мережах і банерах. Найчастіше рекламні ролики і пости мають яскравий дизайн і заклики для покупців, однак вони не несуть в собі ніякого смислового навантаження. Реклама грунтується на унікальну пропозицію і покликана викликати емоції і спонукати до дії.

УТП - це інструмент маркетингу, який допомагає бізнесу:

  • здобути прихильність цільової аудиторії;
  • виділити свій товар серед конкурентів;
  • підвищити впізнаваність бренду.

Однак щоб отримати потрібний результат, необхідно розуміти, як правильно виділити унікальність продукту і піднести споживачеві.

У УТП є і свої нюанси:

  • не завжди торгова пропозиція виправдовує очікування споживачів. Деякі підприємці дають багато неперевірених на практиці обіцянок. Наприклад, найшвидша доставка товарів по місту в результаті виявляється не такою вже і швидкою. Погодні умови, пробки на дорогах, стан транспорт - перш ніж обіцяти, потрібно переконатися, що ви впораєтеся з обіцянками;
  • при складанні ефективного УТП будьте готові, що воно також сподобається вашим конкурентам. Недобросовісні фірми копіюють найвдаліші пропозиції і роблять їх не такими і особливими.

Якщо ви хочете, щоб вибирали саме ваш товар або послугу, варто дізнатися докладніше, як скласти УТП правильно.

Як скласти ефективне унікальна торгова пропозиція

Унікальна торгова пропозиція в рекламі в загальному розділяється на два типи - помилкове і істинне. Перше має на увазі використання вигаданих переконань щодо унікальності продукту. В умовах високої конкуренції досить складно винайти абсолютно унікальний товар, тому доводиться обігравати очевидні плюси вироби. У цьому випадку доводиться буквально придумувати унікальність.

Істинне торгова пропозиція включає опис реальних унікальних властивостей і характеристик, якими не можуть похвалитися конкуренти.

З чого почати?

Для початку потрібно з'ясувати, чим же ваш товар відрізняється від інших. Вам необхідно досліджувати ринок, вивчити концепцію конкурентів, проаналізувати потреби цільової аудиторії. Після цього з'ясуйте, чим буде корисний ваш продукт або послуга споживачеві, яку проблему він вирішить. Яку потребу клієнта ви зможете задовольнити? Після отримання відповідей можна переходити до складання УТП.

Виділяємо унікальність товару

Цей прийом підходить, якщо ваша пропозиція дійсно унікальне. Зробіть акцент на відмітної риси продукту або послуги. Навіть якщо товар не є унікальним, можна зробити сміливий маркетинговий хід. Наприклад, фірма Little Miss Matched запропонувала своїм споживачам комплект з трьох шкарпеток з пропозицією вирішити вічну проблему зниклого одного носка.

Плюси додаткових послуг

Цікава реклама, текст якої може бути побудований не на основному товар, а на додатковий сервіс. У приклад можна привести пропозицію зоомагазину: "Візьміть цуценя або кошеня на кілька днів, щоб переконатися в своєму бажанні завести домашнього вихованця".

Недоліки перетворюємо в унікальність

Іноді мінуси товару можна перетворити в його особливість. Приклад вдалої реклами молока, яке зберігається недовго: "Термін зберігання до 3-х днів, тому що натуральне!".

Проблема споживача - у вас є рішення

Вважається найпростішим прийомом в складанні УТП в маркетингу - визначити проблему цільової аудиторії і розповісти, як товар або послуга вирішить її. Наприклад: "Вам потрібен професіонал? Ми зібрали для вас 100 000 резюме з різних країн ".

Тепер ви уявляєте собі, як має виглядати унікальна торгова пропозиція. Ключовим моментом є виділення особливої ​​характеристики товару або послуги, яка стане приводом для споживача звернутися в компанію.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: