Американські фахівці аналітичного сервісу Monitis у своєму новому дослідженні довели, що кількість продажів інтернет-магазину, а також просування сайту безпосередньо залежить від швидкості роботи веб-ресурсу.
Дослідження показало, що 56% користувачів, які проводять на сайтах інтернет-магазинів більше двох годин щотижня, скасували своє замовлення у зв'язку з повільною роботою сайту або виникненням будь-якої помилки.
Такі показники пов'язані з тим, що 81% споживачів здійснюють онлайн-покупки в першу чергу з метою економії часу, і лише для 61% покупців в пріоритеті стоять ціни. Якщо відвідувач зайшов на сайт і бачить сторінку помилки або сторінки ресурсу повільно завантажуються, це суперечить його очікуванням і він поспішає покинути даний веб-ресурс.
74% опитаних покупців повідомили, що перейдуть на конкуруючий сайт, якщо їх не влаштує швидкість роботи і зручність поточного сайту.
86% онлайн-покупців, які витрачають на онлайн-покупки більш 2-х годин на тиждень, готові відмовитися від відвідуваного магазину, якщо знайдуть конкурента з більш високою швидкістю завантаження сторінок.
56% опитаних сказали, що юзабіліті сайту — це найбільш важливий фактор, що визначає якість веб-ресурсу.
61% онлайн-покупців підуть з веб-сайту, якщо швидкість завантаження сторінки перевищить 30 сек.
Як показало дослідження, пік онлайн-покупок припадає на бізнес-час з 9 ранку до 5 вечора (40% опитаних) і з 17-00 до 20-00.