Типові помилки при обслуговуванні клієнтів онлайн

Дата публікації
21.12.2012
Переглядів
10207

Популярність інтернет-покупок зростає з кожним днем. Покупець за короткий час може відвідати кілька інтернет-магазинів, порівняти ціни, переглянути асортимент, почитати відгуки про товари, переглянути відеоогляди — і все це зробити, не виходячи з дому чи офісу.

Як же утримати покупця саме у Вашому онлайн-магазині та не відпустити його без покупки?

Не нав'язуйтесь покупцеві

Якщо в офлайн-магазині консультант веде себе надто нав'язливо, ігнорує Ваші відмови від допомоги, то швидше за все Ви поспішно підете з такого магазину, так і не вивчивши товар і не зробивши покупку.

В онлайн-магазині утримати покупця ще складніше, тому уникайте зайвої реклами на сайті, спливаючих вікон і надмірної активності онлайн-консультанта, віконце чату якого заважає навігації по сайту та перегляду товарів, які цікавлять.

Не ігноруйте потенційних покупців

Проведемо аналогію з офлайн-магазином. Ви прийшли в магазин і Вас цікавить, чим один товар відрізняється від аналогічного іншого, в чому його переваги, чи є гарантія і т. д. Ви шукаєте представника магазину, щоб задати йому питання, а його немає. Що Ви зробите в такому випадку? У кращому разі підете на пошуки консультанта, а в гіршому — покинете цей магазин.

В інтернет-магазині, де товар неможливо «помацати» й потримати в руках, особливо важливо своєчасно прийти на допомогу потенційному покупцеві, допомогти йому з вибором, відповісти на всі питання, що його цікавлять. Таким чином, Ви підвищуєте рівень довіри до Вашого магазину й збільшуєте ймовірність того, що клієнт зробить покупку саме на Вашому ресурсі.

Дуже важливо, щоб Ваша контактна інформація була завжди доступна відвідувачеві.

Професіоналізм менеджерів інтернет-магазину

За статистикою, 70% продажів інтернет-магазину здійснюються за телефоном, тому вкрай важливо, щоб менеджери магазину відмінно орієнтувалися в товарах, їх характеристики та особливостях, умовах покупки, оплати й доставки, гарантійному та післяпродажному обслуговуванні.

Дуже часто, зателефонувавши до інтернет-магазину, ми не можемо домогтися від менеджера відповіді на всі питання, що нас цікавлять. Відсутність бази знань у менеджерів — це серйозна проблема, яка перешкоджає продажам в онлайн-магазині.

Високий рівень сервісу

З підвищенням конкуренції в онлайн-бізнесі зростає і вимогливість покупців до якості сервісу ресурсу.

На сьогоднішній день покупець вибирає магазин для здійснення покупки, виходячи не тільки з цін і доступності товарів, але й спираючись на якість обслуговування в магазині.

Не варто забувати також, що незадоволені клієнти набагато частіше залишають свої відгуки про товари в магазині, ніж задоволені.

При створенні й просуванні інтернет-магазину пам'ятайте, що якісне спілкування та обслуговування клієнтів — це запорука успіху Вашого онлайн-бізнесу.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
10.05.2022
Читать
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
12.05.2021
Читать
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
30.04.2021
Читать
Stop War in Ukraine!

Звертаємось до власників бізнесу, керівників, директорів, маркетологів та менеджерів.

В цей час дуже важливо підтримати економіку нашої країни, а зробити це можливо, якщо бізнеси будуть працювати. Ми не зупиняли роботу, та вже гарно розуміємо, що в цей час потрібні нові ідеї та рішення.

Разом до перемоги?

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: