Психологія клієнта або як підвищити продажі інтернет магазину

Психологія клієнта або як підвищити продажі інтернет магазину

Категорія
Cтатті
Дата публікації
13.02.2013
Переглядів
174

Уже неодноразово доведено фахівцями, що найбільшого успіху в онлайн-бізнесі домагаються ті магазини, які при створенні інтернет-магазину враховують особливості психології та нейроекономіки їх потенційних покупців.

Розглянемо основні способи психологічного впливу на потенційного клієнта.

  1. Залучення різних типів покупців

Нейроекономічні дослідження показали, що всіх покупців, залучених на сайт за допомогою різних каналів просування сайту, можна розділити на 3 типи: економні, марнотрати й помірні марнотрати.

Економних покупців можна залучити такими маркетинговими інструментами, як акції, знижки, розпродажі, «перекреслена ціна», розстрочка платежу і т. д.

  1. Визнання своїх недоліків

З усіма трапляються різні форс-мажорні ситуації. Наприклад, не встигли поміняти на сайті ціну на товар, а його купили. Або ж відсутня доставка в якийсь регіон, а на сайті дана інформація не зазначена. Або ж товар відсутній на складі, а на сайті він позначений як «в наявності». Подібні ситуації часто зустрічаються. Якщо з Вами трапилось щось подібне, не бійтеся визнати свою провину й попросити вибачення за доставлені незручності у свого клієнта. Це дозволить Вам не втратити довіри своїх покупців до Вас і Вашого ресурсу.

  1. Додатковий стимул покупцеві

Цільова сторінка, на яку приходить Ваш покупець, має містити пропозицію, від якої він не зможе відмовитися. Дуже часто компанії пропонують спробувати свій продукт, особливо це стосується будь-яких нових товарів. Ви можете запропонувати, наприклад, безкоштовний тестер Вашої продукції або додаткові бонуси (установку, доставку, монтаж і т. д. безкоштовно), щоб людина могла переконатися в якості Вашого товару і в тому, що її не обманюють.

  1. Навчіться переконувати

Переконайте своїх потенційних клієнтів, що саме вони — це Ваша цільова аудиторія і саме для них призначений Ваш товар, підкресліть їх унікальність і оригінальність.

  1. Не змушуйте клієнта чекати

Побоювання того, що замовлений товар не прийде вчасно, часто утримує потенційного клієнта від покупки. Тому для переконання клієнтів, які сумніваються, на Вашому сайті має бути присутня фраза «Ми гарантуємо доставку товару в призначений термін» або «Наша компанія гарантує доставку по Україні протягом 2-х робочих днів». Пропонуйте різні варіанти доставки для свого клієнта, щоб він міг вибрати найбільш прийнятний для нього спосіб.

  1. Постійно дивуйте свою аудиторію

Пропонуйте своїм клієнтам різні акції, сюрпризи та подарунки, не забувайте вітати їх зі святами. Таким чином, Ви завоюєте довіру до Вашого бренду і Вашої продукції.

  1. Підтвердження Ваших слів

На Вашому ресурсі повинна бути інформація, яка підтверджує Ваші слова. Наприклад, сертифікат якості на продукцію, розміщений на сайті, підтверджує Ваші слова про те, що товар дійсно якісний. Дипломи, грамоти та медалі Вашої компанії підтверджують те, що Вам можна довіряти. Відгуки та рекомендації клієнтів підтверджують Вашу репутацію.

  1. Протиставлення конкурентам

Підкресліть свої переваги перед конкурентами. Дуже часто конкуренти в ігровій формі зіштовхують між собою, особливо показово це в промо-або рекламних роликах.

За матеріалами: lpgenerator.ru

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення