5 елементів дизайну, які можуть допомогти збільшити продажі

5 елементів дизайну, які можуть допомогти збільшити продажі

Категорія
Cтатті
Дата публікації
26.07.2013
Переглядів
83

Тенденції веб-дизайну постійно розвиваються, постійно ставлять власників електронного бізнесу перед вибором: йти в ногу з часом або продовжувати працювати з застарілими технологіями. Однак нові тенденції онлайн-покупок не вимагають щорічно повністю «зносити» старий дизайн сайту і розробляти новий сайт з чистої сторінки.

Наступні 5 порад допоможуть у створенні сучасного інтернет-магазину у сфері продажів.

  1. Розміщуйте інформацію з унікальною торговою пропозицією у видимій частині екрана

Розміщуйте новинки Вашої продукції, актуальні банери з акціями та знижками. Міняйте дану інформацію не рідше, ніж 2 рази на місяць. Додайте «Товар дня» або «Товар тижня» і можливість підписатися на Ваші акції.

Зазначені зміни дозволять збільшити кількість відвідувачів, які повернулися на сайт, і кількість Ваших передплатників.

  1. Створіть дизайн сайту, дружнього до сучасних мобільних пристроїв

У сучасному дизайні необхідно передбачити однаково якісне відображення сайту як на сучасних моніторах різних форматів, так і на мобільних пристроях.

Бажано реалізувати мобільну версію сайту спеціально для власників просунутих смартфонів.

Відмовтеся від використання flash-технологій на сайті, якщо вони у вас є. На більшості мобільних пристроїв flash дуже погано відображається, а на таких пристроях, як ipad та iphone, не відображається взагалі.

  1. У каталозі товарів і на картці товару використовуйте білий фон

Не використовуйте всілякі фони, градієнти, відволікаючі увагу відвідувача графічні елементи в каталозі й на сторінці товару. Текст повинен відмінно читатися, картинки й фотографії товару повинні бути чітко видні.

Покупці приходять у Ваш магазин за товаром, їх цікавить його ціна, опис, характеристики, огляди, фотографії та відгуки, а не картинки, які не мають ніякого відношення до шуканого товару.

  1. Розміщуйте на сайті привабливі фотографії товарів оптимальних розмірів

Розміщуйте якісні фотографії продукції з різних ракурсів, дайте можливість покупцеві розглянути товар ближче, у нього ж немає можливості взяти товар у руки, як в офлайн-магазині.

Додайте відеоогляд товару, в якому покажіть Ваш товар у дії, щоб у потенційного покупця не залишилося жодних сумнівів, що йому потрібен саме цей товар.

При завантаженні зображень попередньо зменшуйте їх до оптимальних розмірів. Всі зображення на сайті повинні бути одного розміру.

Зображення різного розміру на сайті — це ознака непрофесіоналізму й мінус до довіри Ваших клієнтів до Вас як до серйозної, надійної компанії.

  1. Виділяйте кнопку «Купити»

Кнопка «Купити» повинна явно виділятися на тлі інших елементів дизайну сайту. Зробіть кнопку великою, контрастного кольору.

Значок кошика повинен також бути видно на сайті. Користувач повинен бачити, скільки товарів у нього в кошику.

Сторінка оформлення замовлення має бути максимально простою, покупець не повинен відволікатися ні на що інше, крім як на оформлення покупки на Вашому сайті.

Якщо Ви на початковому етапі створення сайту ретельно продумаєте й реалізуєте якісний дизайн сайту, орієнтований на покупця та на продажі, то в наслідку при грамотному просуванні сайту він прослужить Вам не один рік і приверне сотні тисяч задоволених покупців.

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення