Розсилка — потужний інструмент для підвищення конверсії бізнесу, відмінний спосіб інформувати аудиторію, збільшувати залученість, лояльність потенційного клієнта до вашого ресурсу. Якщо здається, що ефективність розсилки недостатня або користувачі просто не відкривають листи, можливо, був обраний неправильний формат? Зараз ми охарактеризуємо кілька популярних типів email-розсилок і порівняємо їх принцип дії.
Розсилки інформаційні
Це досить велика категорія розсилок, покликаних поінформувати клієнта про новини та життя компанії, цікаві пропозиції.
Новинка
Коли з'являється новий продукт, контент або товар, умови покупки якого повинні бути вигідними або здаватися такими, можна сповістити потенційну аудиторію за допомогою розсилки. Але варто дотримуватися кількох правил: зробіть яскравий заголовок, текст листа нехай буде короткий і обов'язково містить помітний заклик до дії. Один із варіантів — помістити під текстом кнопку-посилання на лендінг продукту.
Оновлення асортименту / продукту / пропозиції
На жаль, люди не люблять витрачати час на щотижневі або щомісячні прочитання листів з описом нових функцій програми, товарів магазину. Але можна максимально «пом'якшити» зустріч людини з інформацією і зробити процес сприйняття цікавим.
Приділіть увагу заголовку, він повинен «чіпляти» читача. Також варто подбати про зображення, яке демонструє нові функції продукту, а якщо масштабних змін багато, опишіть їх коротко, зробивши посилання на сайт з об'ємним матеріалом за кожною.
Дайджести
Незалежно від мети і аудиторії, розсилка зобов'язана привертати увагу. Правила прості: попрацюйте над тим, щоб візуально розділити різні матеріали у форматі однієї розсилки; помітні заголовки й цікаві ілюстрації стануть кращими інструментами збільшення кількості переходів на повний текст новини.
Запрошення
Відмінний спосіб запросити людину на захід — зробити email-розсилку. По-перше, лист створює ілюзію особистого запрошення, що лестить читачеві. По-друге, в ньому повинен міститися візуальний елемент, що підвищує зацікавленість потенційного відвідувача. Якщо це виставка, помістіть поряд з текстом невелику карту павільйонів з позначеннями цікавих місць. Просунути конференцію допоможе інфографіка, фестиваль — логотипи хедлайнерів і т. д.