Як просувати молодий сайт

Дата публікації
20.03.2021
Рубрика
Переглядів
1604

Молодим сайтам складно боротися за перші позиції в ТОП-10 у видачі пошукових систем. У зв'язку з цим потрібно докласти чимало зусиль і мати достатньо знань, щоб Ваш молодий ресурс обійшов старіших і досвідченіших конкурентів.

З чого почати просування молодого сайту в Google

Етапи просування нового сайту в пошуковій мережі Google не надто відрізняються від розкрутки сайтів, які існують вже багато років. Однак є певні особливості, на які потрібно звернути свою увагу при розкручуванні молодого ресурсу.

Щоб просунути молодий сайт, необхідно знайти компетентного виконавця. Тут і виникає проблема — яким би професіоналом не був фахівець в області SEO, без досвідченої команди очікуваного результату йому точно не досягти.

Якщо ви хочете просунути сайт, але не знаєте, з чого почати, ознайомтеся з нашими послугами SEO-просування.

Внутрішня оптимізація

Этап 1. Вивчення конкурентів

Основне, чому варто приділити особливу увагу — це збір інформації по конкурентах.

Перше, що потрібно зробити — це дослідити видачу і виявити ресурси, які відповідають запитам і структурі вашого сайту. 

Далі необхідно визначити, за рахунок чого ваші конкуренти займають високі позиції у видачі. Необхідно проаналізувати: посилальний профіль, відвідуваність, контент на сайті, семантичне ядро, meta tags, мобільну версію, швидкості завантаження, а також провести аналіз структури ресурсу-конкурента. Це допоможе визначитися з подальшою стратегією просування вашого сайту.

Этап 2. Семантичне ядро

Збір семантичного ядра (СЯ) займає важливе місце у формуванні стратегії просування сайту. Після аналізу конкурентів необхідно зібрати СЯ, розподілити його на високочастотні запити, середньочастотні й низькочастотні запити. Ця інформація допоможе вам визначити, які ключі принесуть найбільшу кількість трафіку на сайт.

Этап 3. Структура і кластеризація запитів

Структура сайту має величезне значення для нового сайту. Для успішного просування на підставі аналізу конкурентів і семантичного ядра необхідно розробити правильну структуру сайту і кластеризувати запити. 

Кластеризація запитів — це об'єднання ключових слів, які пов'язані між собою (слова-синоніми, однокореневі слова і т. д), в групи. Вони називаються кластерами.

Опрацьована структура сайту дозволить уникнути безлічі помилок у майбутньому, наприклад, технічних. Також вона допоможе підвищити юзабіліті, домогтися більш ефективного просування і підвищити конверсію.

Этап 4. Контент сайту

Інформація на сайті має дуже важливе значення для просування молодого сайту. Контент на сайті повинен бути унікальним і лаконічним, без зайвої «води», помилок і переоптимізації. 

Для цього вам буде потрібно скласти якісне ТЗ або звернутися до того, хто вміє це робити на професійному рівні, наприклад, в компанію Фенікс Індастрі:)

Завдяки правильному технічному завданню частина ключових слів, необхідних для розкрутки молодого сайту, можуть вийти в ТОП-10 видачі Google, тим самим залучаючи клієнтів практично відразу після запуску проекту.

Этап 5. Оптимізація мета-тегів

Ключові слова повинні бути не тільки в текстах, але присутні в мета-тегах на сайті.

До meta-tags відносяться:

  • заголовок сторінки — title;
  • опис сторінки — description;
  • заголовок тексту H-1.

Дані теги необхідно оптимізувати, тому що вони є важливим фактором ранжування в Google. Існує також мета-тег keywords, однак Гугл не враховує його при ранжуванні сайтів.

Якщо у вас безліч товарів на сайті, оптимізувати кожен товар часто не вистачає ресурсів. Можна скористатися шаблонами мета-тегів. Вони прописуються один раз і застосовуються до всіх товарів.

Посилальна маса

Этап 6. Посилання на Ваш сайт

Посилальна маса — один з основних чинників ранжування сайту. Чим більше авторитетних і тематичних ресурсів на вас посилається, тим краще. 

Як знайти якісні та безпечні посилання?

  • Перш за все необхідно звернути увагу на статичну посилальну масу — треба визначити період нарощування посилань і зробити їх раціональний розподіл.
  • Максимальне використання сторонніх джерел. Для того, щоб посилання були безпечними, досвідчені фахівці в області просування сайтів вдаються до допомоги таких джерел, як сервіси відгуків, профільні майданчики і PR-служби.
  • Придбання посилань у ЗМІ і робота з донорами.

Що таке крауд-маркетинг і для чого він потрібен?

Крауд-маркетингом називають один з найголовніших інструментів, необхідних для просування нових сайтів. Сюди входять: форуми, коментарі в блогах, обговореннях і т. д.

Крауд-маркетинг має такі переваги:

  • Залучення уваги цільової аудиторії.
  • Забезпечення зворотного зв'язку.
  • Створення бездоганного іміджу компанії.
  • Створення правильних посилань, які дозволять швидко вийти на ресурс, що просувається.
  • Підвищення позиції сайту в пошукових системах.

Таким чином, крауд-маркетинг — це один з ключових інструментів, який допоможе отримати зворотні посилання на ваш ресурс.

Технічна оптимізація сайту

Этап 7. Проведення тех. аудиту сайту

Щоб виключити помилки технічного характеру, необхідно зробити технічний аудит сайту. Якщо цим знехтувати, на сайті можуть виникати помилки, через які ваш ресурс не потрапить у індекс пошукової системи або будуть небажані проблеми в майбутньому. 

Завдання SEO-фахівців — виявити помилки і виправити їх до того, як це негативно позначиться на роботі сайту.

Вартість послуг фахівців

Просування молодого ресурсу має певну ціну, яка включає такі витрати:

  • час роботи команди, що займається просуванням;
  • обсяг сайту;
  • рівень конкуренції;
  • бажані терміни виходу в ТОП-10;
  • складність поставлених завдань.

Заздалегідь точно вказати вартість послуги просування складно. Тут необхідно зробити індивідуальний розрахунок. Чим складніша поставлена задача, тим більше витрат буде потрібно на оптимізацію ресурсу.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: