Стратегія просування інтернет магазину

Дата публікації
06.04.2021
Рубрика
Переглядів
1218

В останні роки торгівля в мережі значно зросла. Більше 20% підприємців прийняли рішення повністю або частково перенести свій бізнес в інтернет, що стало особливо актуальним у зв'язку з останніми подіями в світі. Це дозволило їм не тільки залишатися на плаву, а й зробити економіку більш гнучкою, універсальною, стабільною. Тому просування інтернет-магазину останнім часом стало особливо важливим. Інструменти маркетингу при грамотному використанні дають можливість масштабувати бізнес і збільшити продажі.

Стратегія просування бренду впливає на прибутковість ідеї і продажні можливості магазину, тому так важливо правильно визначити інструменти для здійснення задуманого. Вкрай важливо розставити пріоритети при первинному входженні на ринок. Варто відразу врахувати, що при пошуку споживачі рідко прокрутити сайти далі першої сторінки. Тому слід відразу ж вивести свій сайт в пошуковій системі в топ-10, для чого буде потрібно професійний підхід і чітко спланований план дій.

Керівництво і рекомендації по просуванню інтернет-магазинів

Оптимальна розкрутка інтернет-магазину складається з правильно підібраних і спланованих процесів, які виконуються в кілька етапів. Для ефективності їх впровадження рекомендується враховувати актуальність часових проміжків, що дозволить отримати максимальний результат від виконаної роботи.

Підготовка до просування

Грамотна стратегія просування сайту передбачає попереднє визначення цілей використання ресурсу, так як для вирішення різних завдань потрібні і різні маркетингові інструменти.

До основних цілей сайту відноситься:

  • збільшення продажів;
  • поліпшення впізнаваності бренду;
  • збільшення числа відвідувачів сайту;
  • налагодження комунікації з потенційними покупцями.

Коли ви будете розуміти, як і для чого ви будете використовувати майданчик, можна вибирати SEO інструменти для реалізації ідеї.

Крім того необхідно додатково зібрати інформацію про товари для інтернет-магазину, якими він вже наповнений або буде укомплектований в найближчому майбутньому. Для цього необхідний моніторинг конкурентів, аналіз ринку і пошук перспективних продуктів. Рекомендується використовувати спеціально розроблені сервіси для вивчення популярності товарів і динаміки трафіку.

Найпопулярніші інтернет магазини перед запуском сайту попередньо розробили оптимальний каталог, визначилися з рекламною кампанією, зіставили отримані в процесі дослідження дані.

Для зручного користування порталом необхідно забезпечити інтуїтивно зрозумілу навігацію зі зручною системою пошуку товарів.

Основні етапи просування

Даний посібник буде корисним і для новачків і вже досвідчених власників сайтів. Реклама інтернет-магазину має бути присутня завжди, це дозволить утримати свої позиції і удосконалити методи роботи підприємців, підвищуючи споживчий попит. Оптимальний термін для опрацювання кожного з етапів в деталях займе мінімум 3 місяці.

Стратегія продажів включає такі кроки:

  1. Аналіз і формування семантичного ядра. У перші 5 тижнів чекає багато роботи, однак результат того вартий. Необхідно провести ретельний аналіз позицій сайту по трафіку і запитам. У цьому допоможуть такі сервіси, як Google Analytics, Метрика і Вебмайстер Яндекса. Для підбору ключів можна скористатися Яндекс Wordstat і Google AdWords. Для інтернет-магазину чим більше ключових запитів, тим ефективніше. Головне, щоб слова відповідали темі і товарам.
  2. Моніторинг. Наступним етапом є вивчення ринку і технічних можливостей конкурентів. Сюди ж входить і підготовка актуального контенту, без якого залучити потрібну аудиторію не вийде, а також лінкбілдінг - накопичення посилань, що ведуть на сторінки інтернет-магазину.
  3. Реклама. Комплексне просування інтернет магазину не може обійтися без цього інструменту. На початкових етапах ведеться робота з соціальними мережами, рекламними порталами. Дуже ефективними є саме ознайомчі статті, які становлять перша думка про компанії у потенційних клієнтів.
  4. Аналітика та коригування. Створюючи хороший інтернет-магазин потрібно бути готовими до того, що для отримання від нього результату знадобиться багато сил і часу. Тому після запуску сайту, потрібно через деякий час виконати порівняльний аналіз, що дозволить визначити слабкі місця, виправити можливі помилки і позначить потреба в коригуванні або заміні діючої стратегії.

Маркетинг і просування нерозривно пов'язані. Ви зможете досягти бажаних результатів, виконуючи крок за кроком розроблену маркетингову стратегію. Інакше ви не зможете досягти поставлених цілей. І пам'ятайте, що навіть найефективніша стратегія не дасть вам миттєвих результатів - запасіться терпінням.

Правильно виконана SEO оптимізація інтернет магазину є запорукою успішності підприємства та стабільного зростання показників якості та відвідуваності сайту.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: