У блок «Новини» пошукової машини потрапляють як власні публікації новинної служби Google щодо останніх подій, так і посилання на сторінки різних ЗМІ (якісних, жовтих, неофіційних). На жаль, журналісти не завжди перевіряють інформацію, тому «Головні новини» справно «показують» користувачам фейкові публікації.
У Google незадоволені ситуацією, що склалася, тому приступили до роботи над алгоритмом, який дозволить ефективно відфільтрувати фейковий публікації в блоці або створити жорсткі критерії для відбору новин. Цікаво, що шукати шляхи вирішення проблеми компанії доведеться через власні дії. Два роки тому Google дав «пропуск» у новинний розділ багатьом сервісам, включаючи соціальні мережі й блоги з низькоякісним контентом.
Опісля компанія ввела в обіг технологію швидкого завантаження сторінок AMP і заради просування почала першими у видачі показувати сайти, які підтримують її. Природно, «виробники новинного контенту» взяли AMP на озброєння, в той час як багато великих авторитетних видань не стали вносити зміни до коду сторінок власних сайтів.
Тепер Google намагається виправити стан справ і підігнати публікації блоку «Головні новини» хоча б у відповідність до критеріїв для фірмової служби Google News. У результаті повинен підвищитися авторитет пошукача, а також індекс довіри користувачів до новин.