Керівництво модельної атрибуції опубліковано Google AdWords

Дата публікації
08.06.2016
Переглядів
11808

Система інтернет-реклами Google AdWords опублікувала в пошуковій мережі офіційне керівництво про модельну атрибуцію. Головна роль цього довідкового документа — це максимально допомогти рекламодавцям у виборі потрібного типу атрибуції. Даний посібник у себе впроваджує основні теми:

  1. Якщо є сенс у користуванні нестандартними моделями.
  2. Допомога у виборі оптимального елементу.
  3. Як вигідно оптимізувати Ваш акаунт за допомогою даних атрибуції.
  4. Допомога в модернізації методик атрибутики конверсії з впровадження заходів поліпшення стилістичних інструментів.

У компанії відзначають, якщо використовувати нестандартні атрибутні моделі, то Вам стануть на порядок зрозуміліші дії клієнтів при здійсненні покупок, а також буде можливе внесення змін для рекламних організацій.

Пропонуємо більш детально ознайомитися з даною інструкцією тут.

Варто нагадати, що за підсумками минулого місяця Google дозволив усім рекламодавцям самостійно визначитися на окремій моделі атрибуції для кожного виду конверсії в AdWords. Отже, у них з'явилася можливість не обмежуватися рамками моделей стандартного типу, за останнім кліком мишки отримувати конкретну детальну інформацію про подання, здійснення покупки своїх потенційних клієнтів.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
10.05.2022
Читать
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
12.05.2021
Читать
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
30.04.2021
Читать
Stop War in Ukraine!

Звертаємось до власників бізнесу, керівників, директорів, маркетологів та менеджерів.

В цей час дуже важливо підтримати економіку нашої країни, а зробити це можливо, якщо бізнеси будуть працювати. Ми не зупиняли роботу, та вже гарно розуміємо, що в цей час потрібні нові ідеї та рішення.

Разом до перемоги?

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: