Система інтернет-реклами Google AdWords опублікувала в пошуковій мережі офіційне керівництво про модельну атрибуцію. Головна роль цього довідкового документа — це максимально допомогти рекламодавцям у виборі потрібного типу атрибуції. Даний посібник у себе впроваджує основні теми:
- Якщо є сенс у користуванні нестандартними моделями.
- Допомога у виборі оптимального елементу.
- Як вигідно оптимізувати Ваш акаунт за допомогою даних атрибуції.
- Допомога в модернізації методик атрибутики конверсії з впровадження заходів поліпшення стилістичних інструментів.
У компанії відзначають, якщо використовувати нестандартні атрибутні моделі, то Вам стануть на порядок зрозуміліші дії клієнтів при здійсненні покупок, а також буде можливе внесення змін для рекламних організацій.
Пропонуємо більш детально ознайомитися з даною інструкцією тут.
Варто нагадати, що за підсумками минулого місяця Google дозволив усім рекламодавцям самостійно визначитися на окремій моделі атрибуції для кожного виду конверсії в AdWords. Отже, у них з'явилася можливість не обмежуватися рамками моделей стандартного типу, за останнім кліком мишки отримувати конкретну детальну інформацію про подання, здійснення покупки своїх потенційних клієнтів.