Керівництво модельної атрибуції опубліковано Google AdWords

Дата публікації
08.06.2016
Переглядів
399

Система інтернет-реклами Google AdWords опублікувала в пошуковій мережі офіційне керівництво про модельну атрибуцію. Головна роль цього довідкового документа — це максимально допомогти рекламодавцям у виборі потрібного типу атрибуції. Даний посібник у себе впроваджує основні теми:

  1. Якщо є сенс у користуванні нестандартними моделями.
  2. Допомога у виборі оптимального елементу.
  3. Як вигідно оптимізувати Ваш акаунт за допомогою даних атрибуції.
  4. Допомога в модернізації методик атрибутики конверсії з впровадження заходів поліпшення стилістичних інструментів.

У компанії відзначають, якщо використовувати нестандартні атрибутні моделі, то Вам стануть на порядок зрозуміліші дії клієнтів при здійсненні покупок, а також буде можливе внесення змін для рекламних організацій.

Пропонуємо більш детально ознайомитися з даною інструкцією тут.

Варто нагадати, що за підсумками минулого місяця Google дозволив усім рекламодавцям самостійно визначитися на окремій моделі атрибуції для кожного виду конверсії в AdWords. Отже, у них з'явилася можливість не обмежуватися рамками моделей стандартного типу, за останнім кліком мишки отримувати конкретну детальну інформацію про подання, здійснення покупки своїх потенційних клієнтів.

Популярное

ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
12.05.2021
Читать
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
30.04.2021
Читать
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: