Керівництво модельної атрибуції опубліковано Google AdWords - Фенікс Індастрі

Керівництво модельної атрибуції опубліковано Google AdWords

Категорія
Веб-новини
Дата публікації
08.06.2016
Переглядів
31

Система інтернет-реклами Google AdWords опублікувала в пошуковій мережі офіційне керівництво про модельну атрибуцію. Головна роль цього довідкового документа — це максимально допомогти рекламодавцям у виборі потрібного типу атрибуції. Даний посібник у себе впроваджує основні теми:

  1. Якщо є сенс у користуванні нестандартними моделями.
  2. Допомога у виборі оптимального елементу.
  3. Як вигідно оптимізувати Ваш акаунт за допомогою даних атрибуції.
  4. Допомога в модернізації методик атрибутики конверсії з впровадження заходів поліпшення стилістичних інструментів.

У компанії відзначають, якщо використовувати нестандартні атрибутні моделі, то Вам стануть на порядок зрозуміліші дії клієнтів при здійсненні покупок, а також буде можливе внесення змін для рекламних організацій.

Пропонуємо більш детально ознайомитися з даною інструкцією тут.

Варто нагадати, що за підсумками минулого місяця Google дозволив усім рекламодавцям самостійно визначитися на окремій моделі атрибуції для кожного виду конверсії в AdWords. Отже, у них з'явилася можливість не обмежуватися рамками моделей стандартного типу, за останнім кліком мишки отримувати конкретну детальну інформацію про подання, здійснення покупки своїх потенційних клієнтів.

Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення