Керівництво модельної атрибуції опубліковано Google AdWords

Дата публікації
08.06.2016
Рубрика
Переглядів
35592

Система інтернет-реклами Google AdWords опублікувала в пошуковій мережі офіційне керівництво про модельну атрибуцію. Головна роль цього довідкового документа — це максимально допомогти рекламодавцям у виборі потрібного типу атрибуції. Даний посібник у себе впроваджує основні теми:

  1. Якщо є сенс у користуванні нестандартними моделями.
  2. Допомога у виборі оптимального елементу.
  3. Як вигідно оптимізувати Ваш акаунт за допомогою даних атрибуції.
  4. Допомога в модернізації методик атрибутики конверсії з впровадження заходів поліпшення стилістичних інструментів.

У компанії відзначають, якщо використовувати нестандартні атрибутні моделі, то Вам стануть на порядок зрозуміліші дії клієнтів при здійсненні покупок, а також буде можливе внесення змін для рекламних організацій.

Пропонуємо більш детально ознайомитися з даною інструкцією тут.

Варто нагадати, що за підсумками минулого місяця Google дозволив усім рекламодавцям самостійно визначитися на окремій моделі атрибуції для кожного виду конверсії в AdWords. Отже, у них з'явилася можливість не обмежуватися рамками моделей стандартного типу, за останнім кліком мишки отримувати конкретну детальну інформацію про подання, здійснення покупки своїх потенційних клієнтів.

Популярное

Чому просування сайту не можна зупиняти?
Чому пауза може стати проблемою на всьому шляху розкрутки сайту? Що робити, щоб уникнути неприємностей, пов'язаних...
ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Перезвоните мне
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: