Багатьох користувачів відверто дратують сайти, на яких висять повноекранні банери. Найчастіше вікно спливає або перед основним контентом, або коли погляд сягає футера сторінки, і заважає продовжити перегляд, поки людина не виконає певну дію. Особливо сильно негативний ефект рішення відчувається під час серфінгу через браузери на мобільних пристроях.
Іноді подібні банери використовують як метод підвищення конверсії, але менеджмент пошукового гіганта це не хвилює, тому в Google придумали, як змусити розробників відмовитися від спливаючих сторінок. З 10 січня наступного року пошуковик буде навмисно знижувати у видачі сайти, на яких виявлено недоречне вживання повноекранної реклами.
Якщо банери займають лише частину простору, не перекривають контент або несуть корисну інформацію, через позицію можна не турбуватися. Поки нововведення стосується тільки мобільної версії пошуку, проте в Google можуть задуматися над його впровадженням і на десктопах. Власникам ресурсів, які зловживають великими банерами, можна починати міркувати про більш витончені й лаконічні методи заробітку або підвищення конверсії.