Twitter пропонує користувачам подзарабоать на відео

Дата публікації
16.09.2016
Переглядів
398

Відеоблогери та інші розповсюджувачі контенту отримають можливість заробляти на його переглядах у Twitter. Примітно, що соціальна мережа пропонує дуже вигідні умови співпраці. 70% прибутку від переглядів отримує той, хто завантажив запис, а решту 30% забирає собі сервіс. У порівнянні, YouTube бере на 15% більше комісії.

Проект реалізується за допомогою власного рекламного сервісу Twitter Amplify. Він запущений ще три роки тому, але був доступний тільки великим компаніям. Тепер почати заробляти на відеорекламі зможуть і рядові користувачі соціальної мережі.

Для того щоб активувати опцію, потрібно просто встановити позначку у відповідному рядку додатка під час вивантаження ролика. З цього моменту Twitter почне робити відрахування від показів реклами. Про те, яким чином буде відбуватися виведення коштів, поки не повідомляється, але можна припустити, що система діє подібно Google AdSense.

Чи запрацює Amplify в Україні?

Поки скористатися опцією можна лише на території США, але незабаром сервіс має запрацювати в Європі. Також Twitter опублікував список країн, в яких програма не запуститься. До нього увійшли: Росія, Китай, Куба, Косово, Кувейт, Киргизстан, Словаччина, Словенія, Туніс, В'єтнам, Південна Корея, Тайвань, а також ряд інших невеликих країн і спірних територій.

Україна в списку відсутня. Цей факт дає користувачам і фахівцям надію на запуск реклами на тих же умовах, що Twitter запропонує європейській частині аудиторії соціальної мережі. Монетизація через Amplify може стати гідним джерелом додаткового заробітку.

Залишається відкритим лише питання з авторськими правами на ролики. Невідомо, чи братимуть участь у програмі різні нарізки й добірки і хто отримає дохід від ліцензованого контенту, завантаженого третіми особами.

 

Популярное

ТОП-5 трендів SEO оптимізації сайтів у 2021 році
Алгоритми ранжирування пошукових систем щороку поліпшуються. В роботі алгоритму пошуку Google в 2021 році відбудуться...
12.05.2021
Читать
Унікальна торгова пропозиція (УТП) в маркетингу
Сучасний ринок наповнений великою кількістю пропозицій конкуруючих фірм. Для споживача це добре, тому що він може вибрати...
30.04.2021
Читать
Ми отримали вашу заявку
Давайте обговорювати
Поля з * є обов'язковими для заповнення
Відправляючи заявку ви погоджуєтеся з політикою обробки персональних даних.
або
Ви також можете написати нам у месенджери:
Замовити проект
Поля з * є обов'язковими для заповнення
або
Ви також можете написати нам у месенджери: